- Pizza
- Kebab
Lindholmens Pizzeria
Lindholmens Pizzeria Recensioner
Camilla
1 månad sedan
pizzan god och leveransen bra men pizza salladen fattades.
- Princessa320 kr
- Coca Cola 2 liter50 kr
Camilla
2 månader sedan
wow!
- Princessa320 kr
- Kebabrulle149 kr
- Coca Cola 2 liter50 kr
Camilla
2 månader sedan
suveränt gott! jag kommer att beställa igen👍🏆
- Princessa160 kr
- Hot Wings115 kr
- Coca Cola 2 liter50 kr
Vasilisa
4 månader sedan
Asså jag skojar inte… SÅ SJUKT GOTT VAR DE!! Svär bättre än MC och Birger King!!🙏🏼🥰 kommer att beställa härifrån, grönskandet är så fräscha och köttet är kött!! Tusen tack för en god mat!♥️
- Pommestallrik med sås69 kr
- Hawaii155 kr
- Kebabtallrik med pommes155 kr
- Hamburgertallrik 150 g125 kr
- Cheeseburgare115 kr
Helena
6 månader sedan
Råkade,beställa för mycket andra pizzan bjöd Jag grannar på
- Calzone134 kr
- Coca Cola Zero 2 liter50 kr
Helena
6 månader sedan
Lite för sparsam fyllning av ost och skinka men det smakar bra.Kunde varit lite mer fyllning i tycker Jag
- Calzone134 kr
- Coca Cola Zero 2 liter50 kr
Alexander
9 månader sedan
bombaclatsååågood ouuf, bästa i området i mångaår
- Falafel med bröd130 kr
Tobias
2 månader sedan
Hawaii:n var jättegod Kebabrullen var lite torr o smaklös.
- Hawaii139 kr
- Vitlökssås 5 cl20 kr
Tony
7 månader sedan
Snabb lev, god mat men det borde gå att välja kebabsås,
Dennis
8 månader sedan
Bra smak på kebabköttet och ganska spänstig det. överraskande bra.
- Kebabpizza 1155 kr
Robin
1 månad sedan
Minimal familjepizza. Minst 25% mindre än alla andra familjepizzor jag beställt. Helt okej smak dock.
Weronika
4 månader sedan
Vi har fått hår i maten och ofräsch grönsaker
Magnus
8 månader sedan
Helt OK mat, men fixa riktiga bilder istället för ai-genererade.
Adrian
6 månader sedan
Helt okej rulle men mest sallad, knappt någon kebab
Sara
3 veckor sedan
minsta pizzan jag någonsin sett
Tony
9 månader sedan
Alltid varit mkt nöjd med just denna lev, men idag var det smaklöst tyvärr… torrt o ingen höjdare
Victoria
2 månader sedan
SÄMST LEVERANTÖREN FÖRSÖKTE TA MIN MAT !
Johan
3 månader sedan
Magen kraschade, så blev sittande på toaletten hela kvällen.
Lars
5 månader sedan
Torr, överkörd, ovanligt små och smaklösa pizzor. Under all kritik.
Akar
8 månader sedan
maten var jättekallt och vi kunde inte ens äta den!!!
B
10 månader sedan
Hår i maten
Patrick
11 månader sedan
jag bad om att få såsen på pizzan men fick den ändå i en plastburk
Tillgängliga erbjudanden
Har du frågor om innehåll (allergener, ursprung m.m.), produkter eller mer detaljerad information?

