- Asiatiskt
- Thai
- Sushi
Take it thai
Take it thai Recensioner
Yasemin
3 månader sedan
Alltid super gott och snabb leverans
- 20. Thai Wok239 kr
- 30. Khow Pad215 kr
Dunya
4 månader sedan
Hej, jag beställde Tom Kha gai och Wonton soppa. Tom kha gai kom utan ris och wonton soppa fanns bara tre dumplings. Wonton soppa för 139 kr, och endast får i endast små portioner och kha gai no Rice.
Anna
5 månader sedan
Stort plus för att maten var riktigt varm när den kom fram trots kylan ute.
- 19. Kha Pao Hot209 kr
Sandra
9 månader sedan
Jag har beställt härifrån i flera år. Förpacknkngarna är nya, älskar det lilla hjärtat på räkchipsen. Tack för att ni behöll det! "Bra Meepad" är riktigt god! Smaken och storleken på er mat är super!
- 28. Friterad Med Sötsursås255 kr
- 28. Friterad Med Sötsursås225 kr
- 27. Bra Meepad225 kr
Emelie
10 månader sedan
Bästa pad thai jag ätit, supergott och fräscha grönsaker!
- 26. Pad Thai205 kr
- 26. Pad Thai235 kr
- 26. Pad Thai215 kr
Pernilla
5 månader sedan
Mycket och gott
- 28. Friterad Med Sötsursås255 kr
Monica
8 månader sedan
bra o gott
- 9. Tom Kha Gai139 kr
- 39. Pho225 kr
Michelle
10 månader sedan
Gott men inte så mycket soppa.
Therese
11 månader sedan
Lite grönsaker och väldigt segt, torrt kött.
Nah
2 veckor sedan
Falsk marknadsföring. Det var inga stora räkor som bilden och det var 1% papaya. Riktigt besviken för priset man betalar.
Ronja
10 månader sedan
Super lite mat, ingen ris till grytan
Dan
5 månader sedan
Sist vi beställde biff m ostronsås så var det riktigt gott. Nu beställde vi det igen men lade till cashewnötter i en rätt för 35kr men fick inga. Maten var smaklös o en stor besvikelse denna gång.
Thalgi
8 månader sedan
Poor quality not good foood I wasted my money for a terrible food without taste. The rice was terrible and glued
Niklas
9 månader sedan
Personalen stjäl maten utan att leverera.
Praimart
9 månader sedan
Inte alls bra! Betalde 400 kr för mat som inte hade nån smak alls!
Gob
10 månader sedan
Jag betalade för 600kr men resultatet som jag fick var chockande, den här restaurangen tror jag de kan inte lagar thaimat. Sämsta som har vart med om och aldrig mer ska beställa igen.
Tillgängliga erbjudanden
Har du frågor om innehåll (allergener, ursprung m.m.), produkter eller mer detaljerad information?

