- Mexikanskt
- Snacks
Taco Bar Sundbyberg
Taco Bar Sundbyberg Recensioner
Camilla
4 månader sedan
snabb leverans och maten var varm och god!
Diana
6 månader sedan
Allt toppen! Snabb leverans, god mat!
Pelle
6 månader sedan
Supertrevlig service, jättegod mat!
Richard
3 veckor sedan
jätte stor låda men inte så mycket mat i för att va en "Grande"
Martin
2 veckor sedan
Nä, bara nä.
Susann
10 månader sedan
Knappt nån köttfärs på nachotallriken
Lillian
6 månader sedan
maten brukar vara jättegod, men idag var mina soft tacos torra, som hade dom stått länge. Inte softa iaf. Hade dessutom beställt gräddfil, men fick guacamole🤷♀️ synd. brukar att vara gott🥲
Erik
6 månader sedan
Väldigt lite mat för priset
oliver
3 månader sedan
Lika iskall som frysdisken på ICA
Linn
4 månader sedan
Jag har beställt där två gånger på kort tid och båda gångerna fick jag fick beställning
Susann
6 månader sedan
Fel mat två gånger!!!!
Tem
10 månader sedan
Alla tacos hade fallit isär när jag fick dem och skalen var så blöta att det gick sönder ännu mer när man fick upp dem. Halva nöjet med tacos är att äta med händerna men det gick inte. Smaken var bra
Marita
11 månader sedan
maten stod utanför entrén. skulle möta upp utan att någon ringt mig innan! Råttor och annat hade kunnat ta min mat! skandal!
Tillgängliga erbjudanden
Har du frågor om innehåll (allergener, ursprung m.m.), produkter eller mer detaljerad information?