- Asiatiskt
- Sushi
INO Izakaya
INO Izakaya Recensioner
Rickard
3 veckor sedan
bra fisk!
Jonas
1 månad sedan
Stora bitar med mycket fisk, härlig kvalitet på alla fiskssorterna, speciellt tonfisken. Gott!
- Sushi Meny140 kr
Klara
2 månader sedan
Mums!
Calle
2 månader sedan
5/5 som jag sa för miso och god mat :)
- Lax Sushi155 kr
Kiara
5 månader sedan
lots of fish in the roll
Klara
6 månader sedan
Väldigt bra!!
- Crispy Salmon Roll180 kr
- Liten Familjesushi 30 Bitar440 kr
Elisabet
8 månader sedan
Jättegod mat och mycket prisvärd
Elisabet
11 månader sedan
Jätte god mat. Absolut prisvärd
Michaela
9 månader sedan
Lite för sött ris
Gustav
7 månader sedan
Sådär sushi.
Joacim
1 månad sedan
Slarvigt lagat och vissa köttbitar oätbara pga senor.
Thea
4 månader sedan
Tog 1,5 h att få maten och Miso soppan var iskall när vi fick den.
Susanna
5 månader sedan
Väldigt lite mat
Selin
5 månader sedan
Gammal lax, trots att laxen var totalt brun skäms inte restaurangen över att servera en mycket uppenbar dålig lax.
Liam
6 månader sedan
Jag fick hår i min sushi inte okej alls
Svitlana
6 månader sedan
Jag beställde ramen med kyckling och det kom med fläsk.
Hanna
6 månader sedan
Blev matförgiftad
Gilda
9 månader sedan
Vi fick inga pinnar, ingen soja eller chilimayo som vi beställde.
Jeremie
11 månader sedan
Miso soup like no others - spicy and definitely not how it should be.

