- Asiatiskt
- Sushi
NOMAD's Sushi
NOMAD's Sushi Recensioner
Sara
2 veckor sedan
Alltid supergott.. ändå var det ännu godare sist jag åt 👍😋
Wolfgang
1 månad sedan
Mycket bra Sushi...
- Lax Räkor 12 Bitar179 kr
David
3 månader sedan
helt ok👍
- Sushi Mix 36 Bitar469 kr
Daniel
6 månader sedan
Stora bitar, god kvalitet och fint packat. Supernöjd!
- Lax & Maki 12 Bitar159 kr
Camilla
7 månader sedan
Det är alltid super god sushi. Det är svårt att bli missnöjd.
Elwira
8 månader sedan
Super god sushi och fantastisk kundservice!!
- Lax & Maki 16 Bitar200 kr
Maria
10 månader sedan
Mycket god och fräsch sushi
- Sushi Mix 36 Bitar469 kr
Hanin
10 månader sedan
Det här var den godaste sushin i hela Gävle det var så gott att jag inte ville att det skulle ta slut. Jag skriver inga recensioner vanligtvis men detta var så så så gott det går inte att motstå.
- Sushi Mix 12 Bitar159 kr
Rania
11 månader sedan
Fullpoängare!
- Räk Pokébowl165 kr
Jennie
1 månad sedan
God mat men dom glömde min kimchi
- Lax Pokébowl165 kr
- Lax & Maki 8 Bitar139 kr
Charlotte
11 månader sedan
Bästa Sushin i Gävle, så välgjorda och vackra 😋 jag åt på restaurangen för en vecka sedan och dom faten var som konstverk 🍣🍱 tusen tack 🤩
- Halstrad Sushi 12 Bitar195 kr
Simon
3 månader sedan
Riktigt gott! Men alldeles för lite siriacha majonnäs eller vad det heter, det gula starka.
- Crunchy California 10 Bitar165 kr
Antonia
2 månader sedan
Avokadon var inte fräsch. Vissa bitar bruna och andra var inte riktigt mogna.
Rebecca
9 månader sedan
Tyvärr var det inte särskilt gott. Riset var något för hårt och allt smakade samma. Dessutom fick jag fel dricka.
- Sushi Mix 15 Bitar + Dryck228 kr
Wilma
9 månader sedan
Fick inte extra sjögrässallad, fastän jag hade beställt det.
- Fanta Raspberry Zero 33 cl29 kr
Erik
6 månader sedan
Vi fick fel mat
Marcus
8 månader sedan
Fick inte de jag beställde.
Dennis
11 månader sedan
Absolut sämsta sushin jag ätit i hela mitt liv, riset faller isär såfort du nuddar det, ingen vinäger i det och delar var okokt.. har ätit här förut och tyckt det var okej, men aldrig igen.
Sebastian
10 månader sedan
Oftast väldigt nöjd med eran suschi men denna gång är riset jättehårt? Som att tugga på små stenar? Fruktansvärt missnöjd, betalar 500kr för suschi och går inte ens att äta maten!
Emma
10 månader sedan
Brukar älska denna men va konstig yoghurtsås, skum dressing och ben i laxen idag.
Tillgängliga erbjudanden
Har du frågor om innehåll (allergener, ursprung m.m.), produkter eller mer detaljerad information?

