- Asiatiskt
- Thai
Spice N Rice Växjö
Spice N Rice Växjö Recensioner
Rahim
1 vecka sedan
Maten är full pott, det absolut bästa i Växjö och dessutom väldigt stora portioner. Rekommenderas varmt!
Christian
5 månader sedan
Alltid så otroligt god thaimat👍
- 12. Kycklingspett med jordnötssås160 kr
christian
6 månader sedan
stakt och hett,,
- 7. Biff a la Spice N' Rice168 kr
Janne
6 månader sedan
Snabb leverans och varm mat!👍
- 11. Biff med lök165 kr
- 20. Friterad kycklingfilé (5 st)160 kr
Petra
6 månader sedan
Jättegott!
- 13b. Stekta äggnudlar med ägg och räkor160 kr
Caroline
6 månader sedan
anpassar alltid efter allergier och andra önskemål
- 10. Biff med bambuskott och champinjoner168 kr
- 26. Stekta räkor med thailändsk basilika175 kr
Elizabeta
7 månader sedan
Det var faktiskt
- 16b. Thai stekt ris med ägg och räkor160 kr
Viktor
9 månader sedan
Alltid lika bra
- 13a. Stekta äggnudlar med ägg och kyckling180 kr
- 16a. Thai stekt ris med ägg och kyckling160 kr
- 28a. Pad Thai185 kr
Stefan
1 månad sedan
Riktig god!
- 8a. Biff med röd curry och kokosmjölk168 kr
Michelle
10 månader sedan
Så otroligt trevlig och bra kille! Utför ett toppenjobb!
Casper
10 månader sedan
Riktigt bra mat!
Marie
3 månader sedan
Kladdig kasse, runnit ut!
Ida
11 månader sedan
God röd curry men gillar utan ananas mera. God stekt ris men kan vara lite mer grönsaker
- 3a. Kycklingfilé med röd curry och kokosmjölk160 kr
- 16a. Thai stekt ris med ägg och kyckling160 kr
Adele
2 veckor sedan
Saknades räkchips
Tina
9 månader sedan
väldigt god mat, men på tok för dyrt...
- Vegetariska Vårrullar 10 st60 kr
- Räkchips25 kr
- 3a. Kycklingfilé med röd curry och kokosmjölk160 kr
- 20. Friterad kycklingfilé (5 st)160 kr
Tomas
4 månader sedan
köpte extra kyckling fick en extra kyckling väldigt snålt
Emilie
6 månader sedan
De skickade inte med den starka oljan man får till och de skickade en pepsi istället för zingo
Piter
6 månader sedan
De va hår i min mat
Frida
2 månader sedan
fick aldrig min mat så kan inte säga om det var gott eller inte då någon inte levererade maten till oss
Annette
3 månader sedan
Bad om att få nötterna bredvid vilket inte funkade. Lite illa då någon, som skulle dela maten med mig, inte kan äta maten.
Marie
4 månader sedan
jag fick aldrig min mat den blev ej leverad. försökte ringa restaurangen men kom ej fram
Raquel
7 månader sedan
Skulle gå 204
Jimmy
8 månader sedan
Jag har inte fått min mat
Mustaf
9 månader sedan
Fick inte min dricka
Gustav
9 månader sedan
Sås i hela påsen
Tillgängliga erbjudanden
Har du frågor om innehåll (allergener, ursprung m.m.), produkter eller mer detaljerad information?

