- Burgare
- Amerikanskt
Burger King Stockholm Farsta Centrum
Burger King Stockholm Farsta Centrum Recensioner
Anki
1 månad sedan
Varm oxh välsmakande mat som var by gjord.
- Hot Cheese Dip16 kr
- Onion Rings 6 st36 kr
- Whopper Meal139 kr
mazlum
7 månader sedan
Helt okej lite försenat men det är okej
NangNee
9 månader sedan
Bra 👍🏻
NangNee
9 månader sedan
👍🏻👌🏻🙏🏻
Anki
10 månader sedan
Goda lökringar och perfekta varma frasiga pommes samt mycket smaskig varm wopper så det kan inte bli bättre.
Daniel
10 månader sedan
Jätte snabb och rolig
Karin
4 månader sedan
begärd att inte ringa på dörren pga hundar, ringer ändå annars bra
Kent
5 månader sedan
Mycket gott men hann bli lite kallt.
Peggy
1 vecka sedan
Hamburgare smackade inte bra .Jag fick slänga pommes.Fick varma allt :(
Mathias
7 månader sedan
Maten var bra men drickan smakade inte Coca-Cola överhuvudtaget.
Tommy
1 vecka sedan
BK-personalen missade lägga ner en whooper cheese. Så fick fixa annan mat. Inte första gången det händer
- Bacon King Meal166 kr
- Cheeseburger32 kr
Henrik
8 månader sedan
Det är BK. liksom. Du vet vad du får. Hamburgarna smakar ungefär likadant som den uppblötta pappmuggen du får din avslagna läsk levererad i.
Ann-Kristin
11 månader sedan
tunn tråkig burgare. whopper förr om åren var riktigt maffig, inte den här.
Željka
4 månader sedan
Ni är SÄMST på att läsa instruktioner!!!! Ring INTE på dörren!! Är det svårt att förstå????
Olle
5 månader sedan
Saknade flera saker till jr mealet. Drickan saknades ( mer jordgubb) kronan som skulle följa med saknades samt man fick kryssa i om man ville ha en bok. Det kom ett pussel. Blir inte Burger king igen
- Chicken Nuggets 20 st Meal168 kr
- Whopper Cheese meal152 kr
Camilla
5 månader sedan
oerhört ofräscha nuggets
Joyce
7 månader sedan
Vi fick två små fries i stället för medium
Patrick
Igår
Fick gå ner och hämta maten när de kom fram utan att kontakta mig
Elmira
2 veckor sedan
I didn’t get my fries
Zareena
2 veckor sedan
Pommes saknas!!
Ashley
3 veckor sedan
Wasn’t fresh and tasted bad.
Oliver
4 veckor sedan
Fick ingen ost i min hamburgare
Jimmy
1 månad sedan
Fick fel mat, igen
Monika
1 månad sedan
Jätte mycket försenat och kallt
Ralph
1 månad sedan
Sjukt dåligt paketerat. Cola i pappersmugg, locket sitter inte på ordentligt. Första lilla tilten på papperspåsen och colan rinner ut i påsen över käket .Kör med läskburkar istället som andra BK.
Denise
1 månad sedan
Iskall mat, föraren väntade på första stoppet innan mig i 15 min
Ali
1 månad sedan
Torr burgare, fick i princip ingen sås
Christian
1 månad sedan
Betalade för 4 pommes, men fick inga
Roberto
1 månad sedan
Vart är min beställning? Jag fick inget levererat.
Liliia
9 månader sedan
Beställningen kom utan drycker, istället för cola fanns det gul läsk, och det fanns ingen dryck i barnmenyn, cheeseburgarna var väldigt smaklösa.

