- Japanskt
- Asiatiskt
Nū Teatern
Nū Teatern Recensioner
John
1 månad sedan
bra men min kyckling var blandad med fläsk
Lina
1 månad sedan
Barnet tyckte det var alldeles för rökig smak. Smakade inte grill, utan bara grillrök tyvärr
Anna
6 månader sedan
Smakade absolut ingenting
the
10 månader sedan
Fick ingen pommes
Johanna
11 månader sedan
Dålig mat! Rå potatis och torr kyckling. Äckligaste maten någonsin.
Tillgängliga erbjudanden
Har du frågor om innehåll (allergener, ursprung m.m.), produkter eller mer detaljerad information?

