- Japanskt
- Asiatiskt
Nonni Sushi Solna
Nonni Sushi Solna Recensioner
Linda
2 veckor sedan
Jättegod
Kathryn
3 veckor sedan
Sjukt god sushi, riktigt bra service och väldigt bra värde för pengarna 👍🏽
- 30 Bitar (20 nigiri och 10 maki) + dryck460 kr
andreas
3 veckor sedan
En av de bästa bowla jag ätit.
Hassan
1 månad sedan
the best sushi i have ever tasted!!!
- 30 Bitar (20 nigiri och 10 maki) + dryck460 kr
Alexandra
1 månad sedan
Snabbt och smidigt!
Anton
3 månader sedan
10/10 service
Marie
3 månader sedan
Snabb leverans. God mat. Miso saknades.
Beren
5 månader sedan
Väldigt gott! Önskade byta ut lax till räkor och det gick bra. Tack!
Dagny
6 månader sedan
Alltid gott
Sophia
6 månader sedan
Toppen!! God sushi
Kristofer
6 månader sedan
Mycket god sushi, hög kvalité på allt. Ordnade med extra wasabi, trots att det inte fanns som alternativ. Väldigt goda edamame, bland de godaste jag prövat!
Tom
7 månader sedan
Topp
- Familjesushi430 kr
- Misosoppa15 kr
Joakim
9 månader sedan
Den bästa sushin i Solna, helt otroligt!
- Tempura Roll 10 Bitar + Dryck215 kr
- Sushi meny 15 Bitar235 kr
Clara
9 månader sedan
Mycket nöjd. God mat, snabb leverans.
- Pankokyckling175 kr
- Shake Don180 kr
- Sushi meny 15 Bitar235 kr
Styrbjörn
10 månader sedan
fina förpackningar, suverän sushi!
- Sushi Meny235 kr
Peter
8 månader sedan
helt ok sushi, samt att de hade bra ris och lyssnade på beställningsändringar
Yasa
2 månader sedan
Dålig smak och såg inte färsk ut
Mollie
2 veckor sedan
Fick ej misosoppan jag beställt.
Åsa
8 månader sedan
avokadon lite bäsk
Juby
10 månader sedan
Missing egg and miso soup
Simon
3 månader sedan
väldigt salt och inte så stora portioner
Amanda
6 månader sedan
Jättehård Avocado i övrigt supergott
Nicholas
6 dagar sedan
Bad explicit om ingen rostad lök, de bekräftar även muntligt vid upphämtning att det skulle vara utan rostad lök. Men när vi öppnar paket så är det rostad lök.
Eric
3 veckor sedan
Beställde Yakiniku! Tyvärr en av de sämre jag ätit! Inga smaker!
Malin
3 veckor sedan
Jag fick ben eller brosk i min yakiniku
robin
1 månad sedan
Kom igen dryck
David
1 månad sedan
skickade inte med allt vi beställde men tog fullt pris ändå 😁
Johannes
9 månader sedan
Allt var ihoptryckt i ett hörn…
Sanaz
4 månader sedan
Fick fel mat
Sixten
5 månader sedan
MINIMALT , väldigt lite mat
Tillgängliga erbjudanden
Har du frågor om innehåll (allergener, ursprung m.m.), produkter eller mer detaljerad information?

