Extremt bra pizza. Slår alla de 4-5 som finns på orten just nu. Ren och fräsch lokal nu när de byggt om. 💫
Svar från Stationspizzerian Märsta
4 dagar sedan
Tack för det.
Ni förtjänar absolut bästa maten.
Vi gör mat med kvalitet och kärlek till våra fantastiska kunder och satsar på att vara bäst.
Ni ringer vi bakar!
gott
Svar från Stationspizzerian Märsta
4 dagar sedan
Tack, ni är alltid välkomna
Alltid bra pizzor! 👌🏻
Svar från Stationspizzerian Märsta
2 veckor sedan
Tack,
Ni är alltid välkomna och beställa hos oss på Stationens Pizzeria i Märsta Station.
Helt perfekt
Svar från Stationspizzerian Märsta
3 veckor sedan
Tack, ni är alltid välkomna och beställa hos oss
Bäst i hela kommunen
Svar från Stationspizzerian Märsta
1 månad sedan
Tack för det.
Vårt mål är att vara bäst i hela Märsta. Våra gäster ska få mat med bästa kvalitet och stora portioner.
Ni är alltid välkomna hos oss
kanonbra
Coca-Cola Zero 1,5 liter
48 kr
Svar från Stationspizzerian Märsta
4 månader sedan
Tack för det,
Vår ambition är att leverera mat med kärlek och bästa kvalitet till våra fantastiska kunder.
Ni är alltid välkomna och beställa hos oss på Stationens Pizzeria i Märsta.
altid bästa !
Svar från Stationspizzerian Märsta
4 månader sedan
Tack, ni är alltid välkomna och beställa hos oss
Jättegod pizza och varm var den också👍
Svar från Stationspizzerian Märsta
6 månader sedan
Tack, ni är alltid välkomna
lite mer kryddmix, tacosås och oxfile annars super
Svar från Stationspizzerian Märsta
6 månader sedan
Tack för det, vi försöker vårt bästa för att leverera mat med bästa kvalitet
Levde upp till förväntningarna. Mycket bra
Svar från Stationspizzerian Märsta
9 månader sedan
Tack för det.
Vi gör alltid vårt bästa för att leverera den absolut bästa kvalitet till våra fantastiska kunder.
Vi gör mat med kärlek, vi använder råvaror med toppkvalitet.
snabb leverans
Svar från Stationspizzerian Märsta
10 månader sedan
Ni är alltid välkomna och beställa hos oss, vi gör absolut vårt bästa för att ni får Märstas bästa mat från oss.
Tack för recensionen 🙂
Best in märsta
Svar från Stationspizzerian Märsta
10 månader sedan
Thanks!
Our goal is to be number one in Märsta
We focus on both quality & quantity.
Saknar isbergssallad och tomat.
Svar från Stationspizzerian Märsta
4 månader sedan
Tack för ditt feedback, vi tar upp detta med personalen och säger till att det blir bättre nästa gång.
Estamboli pizza är en av våra favorit pizzor, och såklart det ska vara bra med sallad och tomat på.
Välkommen åter
Bästa 🙏🙏
Svar från Stationspizzerian Märsta
1 år sedan
Tack, ni är alltid välkomna
We added salami as an extra and it spoiled the pizza. It tastes old and looks a bit off.
Svar från Stationspizzerian Märsta
4 månader sedan
Thank you very much for your feedback and for bringing this to our attention.
We take this seriously and will address it with our staff.
We hope to have the opportunity to give you a better experience next time.
We got the wrong order and we have no one to complain to, there is no phone number.
Smaklös och med en dricka kostade det 195 kr att få den levererad 300 meter från pizzerian.
Svar från Stationspizzerian Märsta
9 månader sedan
Tråkigt att du upplevde det så. Vi får ofta höra att våra kebabrullar är väldigt goda. Via Foodora tillkommer avgifter, därför blir priset högre även om avståndet är kort. Tack för din feedback – vi hoppas du blir riktigt nöjd nästa gång!
Hade bean smakat bea då hade beställningen fått bättre betyg
11. Calzone (Inbakad)
149 kr
Svar från Stationspizzerian Märsta
9 månader sedan
Tack för din feedback. Vi tar till oss dina synpunkter och hoppas få göra dig mer nöjd nästa gång.
pizzan alldeles för tunn men god
Svar från Stationspizzerian Märsta
11 månader sedan
Tack,
Vi satsar på mat med absolut bästa kvalitet. Tar upp det med personalen om denna pizzan som ni har fått.
Tyvärr inte värt priset, alldeles för salt och bränd
Absolut lägsta nivå
Svar från Stationspizzerian Märsta
1 månad sedan
Tack för din feedback. Tråkigt att höra att du inte var nöjd. Vi tar din synpunkt på allvar och diskuterar detta internt. Nästa gång får du gärna skriva om du önskar pizzan mindre gräddad. Välkommen tillbaka!