- Pizza
- Levereras av restaurang
Deniz Pizzeria
Deniz Pizzeria Recensioner
Jonathan
6 dagar sedan
Väldigt mycket mat, hur gott kött som helst, grym sås. 10/10 som alltid
Peter
3 veckor sedan
Bästa pizzorna å rullarna i GBG
- Kebabpizza Standard213 kr
- Standard Rulle XL185 kr
Peter
1 månad sedan
Kanon bra mat alltid hos Deniz
- Kebabtallrik185 kr
- Powerking 250 ml22 kr
Dan
1 månad sedan
grymt gott, trevlig personal med!
- Vesuvio140 kr
- Hawaii145 kr
- Kebabskatt145 kr
William
1 månad sedan
alltid suveräna pizzor!
Kai
1 månad sedan
Deniz är KUNG!
- Standard Rulle XL185 kr
- Pommestallrik70 kr
Nasim
2 månader sedan
Den godaste pizzan, har ätit på många ställen men detta tog priset så gott!!!!!
- Pepperonipizza135 kr
Christoffer
4 månader sedan
Bästa pizzorna. Tjock botten å massa fyllning. Perfektion.
Kenny
3 månader sedan
Bästa pizzerian i Göteborg
Sebastian
3 månader sedan
Fantastiskt! Göteborgs snabbaste leverans.
- Olympiano145 kr
Den
5 månader sedan
Största rullen jag någonsin fått! Massor med fyllning i pizzan helt exemplariskt ! Nya favorit pizzerian !!
- Bagarens Special XL160 kr
- Rhodos Rulle XL150 kr
Kai
3 månader sedan
Bästa kebabrullen i stan, utan tvekan.
- Husets Rulle XL145 kr
Eric
5 månader sedan
Top-tier, toppskick, sviker aldrig, helt lätt bästa pizzan i Göteborg.
- Kebabskatt145 kr
Thomas
4 månader sedan
Alltid perfekt
- Kebabskatt145 kr
Petri
5 månader sedan
Bästa pizzerian i Munkebäck/Kålltorp!
- Pepperoni pizza145 kr
- Pepperonipizza135 kr
Sofie
6 månader sedan
Alltid god och varm mat! Supertrevlig personal!
- Rhodos Rulle XL150 kr
- Ben & Jerry's Half Baked 465ml85 kr
Eric
6 månader sedan
bästa pizzan i stan!
- Kebabskatt145 kr
Joaquín
11 månader sedan
Helt klart är det en riktigt bra pizza. Visste inte att Deniz körde ut själva, men det vet jag nu och iom det så lär det bli fler köp härifrån.
- Amigo145 kr
Peder
1 år sedan
Masterclass pizza
- Kebabskatt145 kr
Peter
6 månader sedan
Brända kanter. Annars toppen som vanligt😊
- Capricciosa145 kr
- Istanbul Special145 kr
Elin
10 månader sedan
Pommestallrik för 70kr då förväntar man sig inte den snålaste pommestallriken man sett…
Jonas
7 månader sedan
Tjock rå degbotten, ljummen pizza & tråkiga tillbehör. Detta var andra & sista gången jag beställer härifrån.
Arezoo
2 månader sedan
Jag betalade extra för svamp, men det var ingen svamp på min pizza. Jätte arg !!!! Vitlöksbrödet såg inte alls ut som på bilden. Tyvärr var allt väldigt dåligt och av låg kvalitet.
Tillgängliga erbjudanden
Har du frågor om innehåll (allergener, ursprung m.m.), produkter eller mer detaljerad information?

