- Pizza
- Europeiskt
- Pasta
400 grader
400 grader Recensioner
Christina
3 månader sedan
Deras pasta carbonara är sååå god.
Daniel
4 månader sedan
bästa pizzan i Malmö
- Vitlök & Chili (Veg)185 kr
- N'Duja185 kr
- Husets Tiramisu99 kr
- Coca-Cola Original Taste 33 cl39 kr
- San Pellegrino Läsk 33 cl39 kr
Gleb
8 månader sedan
The most delicious pizzas in town. But I encourage you to visit pizzeria instead of takeaway, it’s way more tasty when freshly baked
Nina
8 månader sedan
Fantastisk pizza! Gjord på äkta italienskt vis! Synd på bränd botten denna gång men annars perfekt!
- Margherita (Veg)155 kr
Nina
8 månader sedan
Vi bilade genom Italien i sommar och testade många pizzor i olika regioner. Men denna pizza är den bästa glutenfria jag ätit i hela mitt liv! Botten var otrolig! Verkligen en riktig italiensk pizza!
- Margherita (Veg)155 kr
Alexandra
1 månad sedan
Glömde valnötterna på min pizza
- Chevre & Valnötter (Veg)185 kr
Jennifer
1 månad sedan
Malmös bästa glutenfria pizza! Rekommenderar starkt!
- Margherita (Veg)155 kr
- Himmelsk Kyckling185 kr
Adriana
9 månader sedan
Snabb leverans, gott och fräscht! ⭐️
- Margherita (Veg)155 kr
- Chevre & Valnötter (Veg)185 kr
- Himmelsk Kyckling185 kr
Nathalie
3 månader sedan
JÄTTEGOD pizza men priset är för högt.
- Bresaola205 kr
Kimberly
11 månader sedan
The pasta dish with salsiccia was delicious! Perfect for a day like today!
- Spaghetti med Salsiccia & Karljohan209 kr
Melinda
5 månader sedan
Really good taste, but Burrata was missing....
Elise
9 månader sedan
Snabbt och lätt, men maten var kall. Det hade säkert smakat bättre om pizzan var varm.
Fredric
11 månader sedan
Valde sås till pizzan, under valen fanns "Buffalo mozzarella", vilket lät intressant i såsväg. Givetvis lades mozzarellan på pizzan, såsen var en lögn. Jävligt gott oavsett.
- Stark Salami185 kr
- Kronärtskocka & Parma195 kr
christer
3 månader sedan
Pizzan kom fram upp-och nedvänd samt ihoptryckt. Gött när man degat 500 kr.
Victor
6 månader sedan
Nu glömde packa med Oliver
Naida
6 månader sedan
De läste inte ens att vi inte ville ha champinjoner och de la till creme fraiche Fast det inte stod med på menyn?! Kunde inte äta pga laktos
Sebastian
1 månad sedan
torr kyckling.
Carolina
1 månad sedan
Fick typ 2räkor, 3musslor och 2snäckor 🤭 Och den var ganska smaklös och inte alls gott faktiskt.
xavier
2 månader sedan
The order arrived 2 hours after made the order, and the pizza arrived cold. And everything for 420 kr...it's a shame
Emir
10 månader sedan
Tiramisun var helt otrolig men allt annat var bara meh och för lite för pengarna….
Hannah
4 månader sedan
Hey, just found out my daughter didn’t have any tomato base on her margarita pizza last night. I simply wrote no tomatoes on top. My kid did not want to eat just a cheese pizza.
Janina
1 år sedan
Pizzorna var brända och degiga samtidigt, bottnarna var inte färdiga. 400 grader brukar vara jättebra, men dessa Pizzor var verkligen inte bra.
Per
5 månader sedan
Sämsta pizzan jag har ätit. Botten var som en våt disklase.
hussein
11 månader sedan
The worst food ever I am sad that I even paid for such horrible food
Tillgängliga erbjudanden
Har du frågor om innehåll (allergener, ursprung m.m.), produkter eller mer detaljerad information?

