rider-banner-icon
    
  • Mellanöstern

El Beik

Leverans
Betyg 4.5 av 5 stjärnor, 1000+ omdömen

Har du frågor om innehåll (allergener, ursprung m.m.), produkter eller mer detaljerad information?

Hökarängsplan 12
Jonas2026-05-07Extremt gott!!!!!!!!
Noel2026-04-24Wow dom kan sin grej!!
Fredrik2026-04-12supergott
Carin2026-02-13Fräscht och fånigt gott!
Dado2026-01-21Large portions and extremely flavourful
Viktor2026-01-14Snabb leverans! En tallrik som skulle kunna mätta flera magar! Och oerhört gott!
Jonathan2026-01-12Toppen!
Magdalena2025-12-31Allt var väldigt gott och fräsch, schyssta jäkla portioner.
Nejib2025-12-18Bästa kebaben i hela Stockholm!
Carin2025-12-07Otroligt generösa portioner!
Carin2025-12-06Fånigt gott!
maria2025-11-07väldigt god mat och enorm portion! Allt på tallriken smakade bra. Rekommenderas varmt!
Thomas2025-10-19Gott och mycket!!
Atrina2025-10-1710/10 - Köttet & riset var super gott, man fick verkligen generösa portioner, och tillbehör till maten som passade perfekt. Man måste bara prova beställa härifrån!!
Per2025-09-27Falafel i världsklass. Gott och bra portioner.
Amanda2025-09-25Riktigt gott och fint upplagt 👍🏻👍🏻👍🏻☀️
Jackie2025-09-19Det är absolut bästa jag någonsin beställt från Foodora! Så otroligt god mat. Överträffade alla förväntningar.
Kajsa2025-09-10Helt klart bästa falafeln i Stockholm! Och den friterade auberginen är helt fantastisk! 10/10!
Ranya2025-09-06Otroligt god mat och snabb leverans!
Anton2025-08-23Alltid underbar mat och snabbt levererat!
Jeanette2025-08-19super gott o snabb leverens
Ranya2025-08-17Otroligt gott och bra mängd mat tusen tack!
Helene2025-10-24Lite otympliga tallrikar som inte höll värmen. Hellre sallad i egen låda. Men god mat!
Patrik2026-04-19Brukar vara bra men jag fick inget ris
Amanda2025-08-20Brukar alltid vara SÅ nöjd men tråkigt att kebabrullen va iskall denna gång. Shishkebab on point tho som vanligt
Sebastian2025-06-29Generösa portioner och allting var gott.
Fredrik2025-11-15gott o generös portion men tyvärr genom kallt därför en 3 av 5 möjliga
Don2026-04-02Didn’t even get mixed, got just kebab
Jimmy2026-01-15Lämnade maten nere vid entrén… värdelöst!!
Maroua2025-11-29Har handlat förut och det har varit helt ok, men idag var en stor besvikelse! Blaskig kebab och tomatsåsen var gammal.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday10:0020:30
Saturday,Sunday11:0020:30

Information om partnern

Företagsnamn: El Beik Restaurang AB

Bolagsnummer: 559126-4261

Adress: Hökarängsplan 12

Telefonnummer: +46704458762

Email: info@elbeik.se

Leveranstjänstleverantör

foodora-bud partner

Livsmedelsleverantör

foodora