- Pizza
Evergreen
Evergreen Recensioner
Markus
1 månad sedan
Mycket god!
- Vesuvio155 kr
Janet
1 månad sedan
Mycket god
Charles
2 månader sedan
Bra
Edin
2 månader sedan
som alltid grymma pizzor, och de lyssnar på önskemålen som tex extra sås på pizza. Men 2 gånger i rad nu har de glömt att skicka med 20cl extra kebabsås man ändå betalt för. Visst liten sak,
- Evergreen Special160 kr
- Batman155 kr
Madeleine
2 månader sedan
Alltid bra mat från Evergreen 👍
Sara
3 månader sedan
Bästa kebabtallriken i stan!
- Kebabtallrik155 kr
Edin
3 månader sedan
Grymt goda pizzor alltid lika nöjd. Och de lyssnar på eventuella önskemål. 5 av 5 i betyg.
- Evergreen Special160 kr
- Batman155 kr
Kristoffer
4 månader sedan
Alltid bästa kvalitén
Noel
4 månader sedan
Fantastiskt botten krispig och håller sin struktur fint. Alltid trevligt med gratis pizzasallad. lyssnar alltid på specialordar när det handlar om mindre ost. Maten kommer alltid fram varm och god.
- Margherita145 kr
Martin
5 månader sedan
Görgo kebabtallrik 💯🔥
- Kebabtallrik155 kr
- Kycklingrulle145 kr
Izabelle
5 månader sedan
Snabb!!
Ludvig
6 månader sedan
God pizza och kebabrulle!
Thomas
1 månad sedan
God Kebabrulle :)
- Kebabrulle145 kr
Noel
9 månader sedan
fantastiskt god pizza och dom lyssnar alltid på special förfrågningar
Tindra
10 månader sedan
otroligt gott och det kom väldigt fort c:
- Kycklingrulle145 kr
- Kycklingtallrik145 kr
Noel
6 månader sedan
hår i naten
Sara
2 månader sedan
Brukar vara bra, men denna gången var kebabköttet överstekt och hårt. Väldigt snålt med sås på pizzan också. Hittade lökbitar på pizzan trots att det inte ska vara det på den.
Tina
3 månader sedan
tyvärr ju inte pizzan varm
Alireza
5 månader sedan
tyvärr kycklingen på kycklingpizzan var inte färdiglagad, Jag kunde känna kyckliglukten. blev bara en tugga och resten hamnade i soporna. leveransen tog betydligt längre tid än vad det var förväntad
- Kebabpizza155 kr
- Kebabrulle145 kr
Pierre
11 månader sedan
Fick ingen dricka med min beställning denna gången men annars brukar Evergreen alltid vara ett bra ställa att köpa från.
- Hawaii145 kr
Gabriella
4 dagar sedan
Inte okej att bara ställa pizzan utanför dörren och gå utsn att ens ringa på eller meddela nu när vi kollade i appen stod det levererad för 15 min sedan och pizzan är kall. Absolut inte okej för 150:-
Andrea
1 månad sedan
Saknade produkter
Johan
1 månad sedan
Bra att veta är att de har bytt kebabkött, så nu smakar pizzan precis som alla andra.
Madeleine
2 månader sedan
Bad er om rå lök! Fick ingen samt champinjoner fick ingen! Bad er att inge lägga skinka på pizzan och det var allt ni löste
Oskar
2 månader sedan
Fick kebabrulle istället för kycklingrulle
Helen
2 månader sedan
Ni ska alltid envisas med att stå kvar utanför dörren trots att jag klickat i att ni ska lämna maten utanför. Jag har även skrivit en kommentar för att vara extra tydlig men ändå lyckas ni göra fel!!
Thomas
4 månader sedan
Fel dricka.
Eric
6 månader sedan
fick inte det jag beställde
Saifullah
7 månader sedan
Förlåt men äckligaste pizza som jag har ätit i hela Sverige jag mår ila efter jag åt den
Björn
8 månader sedan
Åter igen så får jag inte det jag beställt vilket är uruselt. Det är inte första gången!
- Tre Kronor165 kr
Tillgängliga erbjudanden
Har du frågor om innehåll (allergener, ursprung m.m.), produkter eller mer detaljerad information?

