- Pizza
Brunnsängs Restaurang & Pizzeria
Brunnsängs Restaurang & Pizzeria Recensioner
Guilherme
1 vecka sedan
Mycket bra pizza!
- 2. Campagnola119 kr
- 13. Primavera129 kr
Angelina
1 månad sedan
Topp
David
2 månader sedan
Mycket god Pizza.
- 7. Romana129 kr
Dejan
3 månader sedan
Pizzan är helt fantastisk. Tycker också att personalen som tar emot ordern är trevliga och tillmötesgående. Detta är min favvopizza i Södertälje och kebaben speciellt är riktigt bra.
Dejan
3 månader sedan
Brunnsängs pizzeria gör helt klart Södertälje godaste pizzor. Portionen är generös och personalen är trevliga och tillmötesgående. Pizzan är krispig och god. Rekommenderar start denna pizzeria!
Tomas
4 månader sedan
Magiskt god pizza och en oslagbar ost/skinkfylld schnitzel!!!
Susanne
4 månader sedan
mycket gott
Johan
4 månader sedan
Saknade dock tomatsås..
Johan
5 månader sedan
Dom ville ej gå upp
Anders
6 månader sedan
De mest goda och pris värda pizzorna i Södertälje! Och pizzasalladen är gudomlig! Kan bara rekomendera alla som besöker Södertälje att besöka denna gudomliga restaurang!
Daniela
6 månader sedan
Allting gott och snabbt.
David
7 månader sedan
väldigt god pizza...
Aleksandra
7 månader sedan
Jätta smakrikt mat 💛
Vladimir
8 månader sedan
God & mycket mat, som vanligt! Rekommenderar starkt.
Ewelina
8 månader sedan
Perfekt
Piter
8 månader sedan
Tack bästa 🙏
Daniela
8 månader sedan
perfekt
Mikael
8 månader sedan
Bara det bästa från brunnsäng pizzeria
K
9 månader sedan
10/10 varenda gång jag beställt👍
Caritha
10 månader sedan
Absolut bästaste pizzeria! 🌟🌟🌟
Mikael
10 månader sedan
vad är bättre än brunnsäng pizzeria? FINNS INTE!!!
Lars
8 månader sedan
God pizza. God sås. Sallad för hård.
Jeanette
10 månader sedan
supergoda pizzor och snabb leverans
Maria
8 månader sedan
Tror och smaklös schnitzel.
Caroline
10 månader sedan
Beställde och betalade för kronärtskocka men det fick jag inte på pizzan Vi tyckte även bearnaisesåsen var lite salt men i övrigt var det gott Man kan nog också byta till en bättre mindre plastig ost
Yasaman
10 månader sedan
Maten smakade bra, men när jag beställde maten var Pompeji-pizzan helt förstörd, ingredienserna låg upphöjda på ena sidan, oljan hade läckt ut och den var inte alls god.
Afram
11 månader sedan
Beställde pommes vid sidan om för 49kr men pizzerian la dom på pizzan därav betyg. Annars bra pizzor
Emma
5 månader sedan
Pizzan känns som den va gjord först och fått vänta 15 min, den var iskall och hård i osten
Bronayah
4 dagar sedan
Jag tyckte inte alls om pizzan, för mycket grönsaker och för lite kebab på pizzan
Per
3 veckor sedan
Fick aldrig hela min beställning och när jag ringer 30 sekunder efter jag tagit emot maten så svarar han inte..
Tillgängliga erbjudanden
Har du frågor om innehåll (allergener, ursprung m.m.), produkter eller mer detaljerad information?