- Pizza
Pizzeria Babylon
Pizzeria Babylon Recensioner
ludwig
2 dagar sedan
Alltid lika bra som vanligt!
- Ciao Ciao160 kr
Wivica
3 veckor sedan
riktigt gott och fräscht .
- Turin160 kr
- Kebabrulle150 kr
Andreas
4 veckor sedan
riktigt bra kebab kött
- Batman160 kr
Patricia
3 månader sedan
Alltid toppen!
- Värnamo Special160 kr
- Margarita135 kr
Camilla
3 månader sedan
Alltid god och varm pizza
- Nahrin165 kr
- Viadukten155 kr
Jonathan
4 månader sedan
Mycket bra och snabb leverans!
- Coca-Cola Original Taste 2 liter45 kr
- Nahrin165 kr
Marina
6 månader sedan
Mycket goda pizzor
- Dino Special380 kr
- Nahrin155 kr
Wivica
1 månad sedan
Riktigt gott !
- Turin160 kr
- Hawaii155 kr
Jessica
11 månader sedan
snabb hantering av stor beställning. maten var rykande varm vid ankomst!
- Kebabpizza160 kr
- Kebabpizza360 kr
- Ciao Ciao150 kr
- Affe Special165 kr
- Enes Special165 kr
- Margarita145 kr
- Vesuvio145 kr
- Bari145 kr
- Capricciosa155 kr
- Hawaii155 kr
Larva
6 månader sedan
Bra pizza och kebab
- Kebabtallrik150 kr
- Sorpresa145 kr
Wivica
2 månader sedan
snabbt och helt rätt i beställningen. men väldigt salt annars gott.
- Hawaii155 kr
Johan
2 månader sedan
Fick ingen sås som beställdes
Lars
7 månader sedan
Kebaben var ganska smaklös, men helt ok.
- Vesuvio145 kr
Wivica
5 dagar sedan
torrt kött smakar ej fräscht . mycket fett på och i rullen. Var nog absolut sista beställningen för oss. Tack och hej .
- Calzone (inbakad)145 kr
Wivica
2 månader sedan
Allt ok utan som vanligt nått irriterande fel . Fick kola zero ist för det jag beställde.
- Kebabrulle150 kr
- Kebabtallrik150 kr
Wivica
2 månader sedan
Allt smakade gott men åter igen missat att läsa beställningen saknades ingredienser i calzonen.
- Nahrin165 kr
- Hawaii155 kr
Sarina
3 månader sedan
Fick fel Hamburgare!
Ida
1 år sedan
Inget fel på maten men de ringde och var sura över att jag ville byta ut kebabkött mot pommes. Kommer inte beställa härifrån mer med tanke på utställningen jag fick för en sån grej.
Wivica
4 månader sedan
beställde en barn pizza men fick alla som barn pizzor. Var gott dock men inte det man betalade för .
Wivica
3 månader sedan
Fick en barn pizza som min handflata trots beställt standard . mycket underbart 🤣
Kevin
3 månader sedan
Fick inte någon bearnaisesås som jag beställde
ema
5 månader sedan
Jag fick ingen dricka samt maten var helt kallt
Magnus
5 månader sedan
Väldigt dåligt kött både på pizza och i sallad. Oxfilén bestod av senor mm. Fick slänga allt.
Sebastian
8 månader sedan
kasst när man varken fick isbergssallad eller extra kött när det var grejer man beställde och det klart och tydligt stod på kvittot....
Peter
8 månader sedan
fick någon annans mat
Emil
9 månader sedan
Fick ingen notis när pizzan var levererad. Pizzan blev kall.
- Värnamo Special160 kr
Noah
11 månader sedan
Det var kallt och inget gott
Har du frågor om innehåll (allergener, ursprung m.m.), produkter eller mer detaljerad information?

