- Pizza
Pizza Hut Haninge
Pizza Hut Haninge Recensioner
Jakub
4 dagar sedan
Besta Pepperoni!
Hanna
3 veckor sedan
Tack för snabb leverans, pizzan var varm och Gott.
Therese
3 veckor sedan
Bästa glutenfria pizza jag ätit 👌
- Capricciosa209 kr
Louise
3 veckor sedan
Super
- Pepperoni Lovers199 kr
- Margherita / Cheese Lovers199 kr
- Pulled Beef BBQ209 kr
Luis
3 månader sedan
Beställningen gick smidig och fort, är nöjd.
Salim
3 månader sedan
Bästa pizza. Dyr utkörning
Anna
3 månader sedan
Väldigt gott!
Annika
3 månader sedan
Snabb leverans. Jättegod mat.
- Vitlöksbröd Supreme45 kr
Johan
4 månader sedan
Bra pizza
Isabella
7 månader sedan
Svingott och fortfarande varm när den kom hit.
- Tryffelmajo25 kr
- Chicken Hawaii209 kr
- Cheese Triangles55 kr
- Lökringar55 kr
Magdalena
7 månader sedan
Perfekt, maten var varm och god och leveransen var snabb. Tack 😊
- Pepperoni Lovers199 kr
- Hawaii209 kr
- Vitlöksbröd Supreme45 kr
Kim
7 månader sedan
Jättegod
Stefan
7 månader sedan
visst jag bor inte jättelångt bort, men när man får hem pizzor det bokstavligen ryker om blir man såklart mer än nöjd. bra jobbat 🫡
Cornelia
8 månader sedan
Kom snabbt fram! Varm, fräsch & gooo 😋🤩👍
- Coleslaw20 kr
- Nybakad stor Cookie dough med choklad79 kr
- MER Jordgubb19 kr
- Hawaii155 kr
William
9 månader sedan
reliable and tasty
Malin
10 månader sedan
så gott
- Classic BLT Sandwich179 kr
Theodor
3 månader sedan
Pepperonipizzan är alltid god, men det är så in i helsickes dyrt för att vara snabbmat
Malin
11 månader sedan
mmmm så god och smidig trevlig leverans
Caroline
11 månader sedan
Fantastiskt goda pizzor👌
Martina
8 månader sedan
Mycket god caramel cookie
Priyabrata
3 månader sedan
the pizza salad was old and tasted stale. everything was barely warm.
- Kycklingcurry209 kr
Larsåke
11 månader sedan
Mycket god och mättande pizza som jag ätit många gånger även på plats i restaurangen.
Alexander
7 månader sedan
All mat var kall. Gravida sambons födelsedags middag blev tråkig och inte så god. Inget fel på pizzahut
Annika
11 månader sedan
Brukar vara bra! den här gången var pizzan inte varm. Degen kändes undergräddad, osten övergräddad, pepperonin sladdrig. Bad om kontaktfri leverans, det missades. Har varit bättre!
Pervinder
11 månader sedan
Ni glömde min wings
Efthymios
5 månader sedan
Ok pizza but not as it used to be. I thought that the bread was not as good as other times and the cheesy crust did not have as much mozzarella as it supposed. Way too expensive for what you get.
Igors
3 dagar sedan
lämnat pizza på golvet och åkte direkt på väg
Gary
9 månader sedan
ingen dricka ingen coleslaw, tur att det går att kräva pengar tillbaka för saknade varor
Clair
2 månader sedan
I only got one coleslaw but ordered 2
Andrea
2 månader sedan
Den smakade bara oligark bröd. Ingen smak
Tillgängliga erbjudanden
Har du frågor om innehåll (allergener, ursprung m.m.), produkter eller mer detaljerad information?

