- Pizza
- Sallader
- Burgare
- Amerikanskt
- Kött
Brödernas Åkersberga
Brödernas Åkersberga Recensioner
Marcel
2 veckor sedan
Schnitzeln var riktigt bra och persiljesmöret en dröm. Lite grönsallad med tomat hade höjt helheten. Bra med majjon vid sidan om i burk,
- Schnitzel179 kr
Ekaterina
1 månad sedan
Den bästa !
Amanda
2 månader sedan
För mycket dill på pommes
Ebba
5 månader sedan
Trevlig chaufför!
Nikola
7 månader sedan
Bäst!
Jonas
1 vecka sedan
God mat men drickan missades
Tuva
11 månader sedan
Dom glömde lägga i colan
Johan
5 månader sedan
Bästa burgarna och snabb leverans. Sällan besviken.
Joel
5 månader sedan
Betalade för en redbull men fick den aldrig, allt annat var bra.
Helena
4 dagar sedan
Fick inga sötpommes till nån av menyerna annars okej mat
Sophie
8 månader sedan
Sötpommesen var inte färdiga
Ebba
2 månader sedan
Beställde utan lök och med ketchup istället för dressing men fick de ändå
Madelene
3 månader sedan
Väldigt god burgare och räksallad. Dessvärre fick vi inte med chipotlemajon som vi beställde.
- Farsan150 kr
Thea
4 månader sedan
milkshaken var helt kletig i muggen och det var milkshake i påsen...
- Dirty Burger Meal216 kr
Magnus
4 månader sedan
Fick fel wings. Fick hot wings inte BBQ wings som jag beställde. Inte uppskattat
Lenita
8 månader sedan
kallt
Johan
2 månader sedan
Dryck saknades
Casandra
10 månader sedan
Maten är god men det glöms alltid att skicka med något. Ringde restaurangen i förväg om att dom skulle dubbelkolla allt. Ändå så fattades det saker.
Dardana
10 månader sedan
Sötpotatisen var mjuk och saggig. Hade önskat att den var krispig
Casandra
10 månader sedan
Åter igen så glömdes drickorna.
Jakob
3 månader sedan
Pommefritsen va sönder friterade, knappt ätbara. Aldrig hänt innan från brödernas.
- Crispy Hot Original150 kr
Anita
3 månader sedan
ni glömde tyvärr mina Fries tråkigt att äta burgare med dippsås utan pommes frites
Mikael
1 år sedan
Denna beställning så var både pommes frites och lökringar gamla
Sofia
6 månader sedan
Fick inte drickan till barnens menyer 👎🏼
Mateo
6 månader sedan
Besviken
Max
7 månader sedan
Det här är tredje gången pommes är som knäckebröd, hur svårt kan det vara att fritera pommer? Ta något annat än pommes
Carl
8 månader sedan
God smak men beställde en dubbel puck Zibanejad inte enkel.
Sandra
2 veckor sedan
Fick dubbla dragningar på 868kr men enbart en leverans. Ingen återbetalning på den andra leveransen. Blir inget mer brödernas då det blev en dyr middag.
Klas
8 månader sedan
Maten brukar vara bra. Men denna gång var allt kött bränt. Så hamburgarna smakade bara bränt och var sega.
Tatiana
2 månader sedan
Didn’t get my drink
Tillgängliga erbjudanden
Har du frågor om innehåll (allergener, ursprung m.m.), produkter eller mer detaljerad information?