- Smörgåsar
Mackbaren Nobelplatsen
Mackbaren Nobelplatsen Recensioner
Jonatan
1 månad sedan
Alltid bra
- Ej tillgängligSzechuan Beef
Eugenio
1 månad sedan
Väldigt gott, provat det mesta men skulle säga att italiano är the it. Någon gång har de haft fläsk sida i macka på besök den har också varit på topp
- Italiano139 kr
Nettan
1 månad sedan
Otroligt gott!!!
- Macka på Besök89 kr
- Ej tillgängligSzechuan Beef
Glenn
2 månader sedan
Veckans macka var AMAZING
oskar
2 månader sedan
Mycket gott
Tomas
6 månader sedan
1000% värt varje krona
- Ej tillgängligKorean Chicken
- Ej tillgängligSzechuan Beef
- Limonata Citron 33 cl39 kr
- Aranciata Rossa 33 cl39 kr
Reimon
7 månader sedan
Herregud, detta var så gott!
Jonatan
7 månader sedan
Sjukt gott alltid
Obed
7 månader sedan
Grym macka! Rekommenderar starkt
- Ej tillgängligSzechuan Beef
Henrik
10 månader sedan
Mackor som får dig att trilla omkull, så sitt o ät!
Alicia
3 månader sedan
riktigt god, fräsch macka! Latten är gjord på kaffe med ganska mycket syra
- Aubergine Parm84 kr
Cristoffer
11 månader sedan
Något snålt med ingredienser på vissa mackor, andra bättre, dock riktigt goda!
Jonathan
1 år sedan
Svingott!
- Ej tillgängligSzechuan Beef
Ida
1 år sedan
Rostat och krispigt bröd, fantastiskt god koreansk kyckling med välbalanserade smaker. Tog slut för fort! :)
- Ej tillgängligKorean Chicken
Elias
5 månader sedan
Trots tydliga instruktioner om att jag var allergisk mot färsk tomat så var det inget dem tog hänsyn till tydligen…
- Ej tillgängligSzechuan Beef
Ida
11 månader sedan
Bad om att inte få någon koriander men visst var det koriander på mackan. God ändå men hade varit en 5:a om jag sluppit tvålsmaken ;) Kommer återkomma oavsett för deras mackor är fantastiska :)
Isabella
10 månader sedan
Fick en skiva mortadella i mackan.
Sara
5 månader sedan
Szechuan beef mackan var väldigt märklig. Smakade bara curry rakt igenom, var nog högrevet (som bara var som en mosad köttfärs??) Minns den som något helt annat. Inte alls god tyvärr..
- Ej tillgängligKorean Chicken
Fredrik
7 månader sedan
Rätt torrt och inte mycket kött alls. I princip enbart bröd. Men bra smaker
Ida
4 månader sedan
Bra mat men tyvärr massa problem med beställningen
Pontus
4 månader sedan
Mögligt bröd
Herman
10 månader sedan
Fick ingen dricka :(
Ludwig
10 månader sedan
Fick inte min dricka
Tyra
11 månader sedan
Jag fick bara hälften av min beställning
Oskar
11 månader sedan
Fick ingen basilikamayo
Har du frågor om innehåll (allergener, ursprung m.m.), produkter eller mer detaljerad information?

