- Burgare
Jureskogs Uppsala
Jureskogs Uppsala Recensioner
dali
5 månader sedan
Bra service och leverans tid
Malin
6 månader sedan
såå god burgare
Joy
7 månader sedan
Vi var riktigt nöjda med våra meals. Riktigt goda och vällagade burgare. Med 50% rabatt via Foodora Pro så är det inte annat än otroligt prisvärt och mättande.
Ö
7 månader sedan
väldigt gott.
Ö
7 månader sedan
bra pris och väldigt gott.
Nils
1 månad sedan
Alltid ett säkert val. Deras hamburgare är dyra, och alltid lite för salta, men jäklar vad gott. Aldrig blivit besviken här.
Kajss
9 månader sedan
Super trevlig
Ida
1 vecka sedan
Pommes smaka skumt
Per-Albin
3 veckor sedan
Dem glömde dryck
- High Five Deal185 kr
Andreas
2 månader sedan
kycklingen ej färdig, ughh
Susanne
11 månader sedan
Alltid gott men denna gången var både burgare och pommes kallt
Eva
5 månader sedan
Brända sweet potato fries för andra gången på kort tid ☹️ Rekommenderar att byta olja i fritös.
Niclas
6 månader sedan
fick inte mina sötpommes som jag beställde :(
Ö
7 månader sedan
kallt hamburgare vid ankomst och ingen ketchup på hamburgare.
Fredrik
8 månader sedan
Spice nugets my a#, smaklöst..
Jack
3 veckor sedan
Oljigt och genomstekt fastän jag inte hade valt det.
Alex
1 månad sedan
left the food outside the entrance to start with, didn't notify me of any sort neither. no worries, maybe he was stressed out. realized shortly, the burger wasn't the one I ordered either.. anyways😊
Carl
2 månader sedan
Maten var kall, pommesen var mycket salta och jag fick ett hårstrå på min burgare
Rodi
4 månader sedan
Stripsen var osaltade, chili cheesen var soggy. Burgaren var värst helt ärligt, löken var samlad på en och samma ställe samma med torkade löken, såsen var bara på en sida av burgaren
Max
4 månader sedan
Vi fick hem varsin helt RÅ hamburgare. Insåg detta först efter några tuggor, hoppas nu på att inte bli sjuk. Då valde vi även tillagning ”WELL DONE”, men ack. Kundservice var även helt ohjälpsam.
Kevin
5 månader sedan
Fick ej rätt
asil
7 månader sedan
Min hamburgare va rå
Saga
7 månader sedan
Pommes va jättegoda. Burgare smakade mögel och unket.
Amela
8 månader sedan
Bearnaisesås var inte med
Nathalie
8 månader sedan
Vegoburgaren var inte så god, pommesen kändes ofärdiga och var både blöta och kalla (ev pga drickorna låg ovanpå) och chili cheesen var kalla, mosade och inte särskilt goda.Draken & sötpommes bättre
Lama
7 månader sedan
Rå kyckling och gummiaktig ! Kastade direkt
Molly
7 månader sedan
Fick ingen dippsås
A
7 månader sedan
Föredrar MAX.
Ö
8 månader sedan
Gott men tråkigt utan ketchup till hamburgare
Max
8 månader sedan
Otroligt dåligt kött
Tillgängliga erbjudanden
Har du frågor om innehåll (allergener, ursprung m.m.), produkter eller mer detaljerad information?

