- Burgare
- Pasta
- Kebab
Kebabben
Kebabben Recensioner
Emma
8 månader sedan
Såå gott!! Vill man ändra lite så löser dem de utan problem. Mycket mat för pengarna.
Maria
10 månader sedan
Om man ringer dom så fixar dom det! Tycker dom ska ha egen utkörning faktiskt!
- Gyros150 kr
Gunnar
11 månader sedan
snabb lev god smak ,perfekt
Jens
10 månader sedan
fel dricka men kanske var slut?
- Pastasallad135 kr
Gunnar
4 månader sedan
Gott men beställde utan pasta.... Och fick med👎
- Pastasallad135 kr
Jens
3 veckor sedan
om jag beställer utan soltorkad tomat varför lägga en näve i mitten???
Natalija
2 månader sedan
Pizzan var inte fullt gräddad. Pizzan var svår att tugga.
Akinder
2 månader sedan
Glömde drickan, glömde såsen Tycker det är riktigt dåligt
- Pastasallad135 kr
Johannes
8 månader sedan
Glömde såsen
Jens
9 månader sedan
food is always great but you can't replace sugar free drinks with sugar drinks, I'm diabetic
K
10 månader sedan
Beställde vanlig cola, fick cola zero.
Julia
11 månader sedan
Jättetorr pizza..
Tillgängliga erbjudanden
Har du frågor om innehåll (allergener, ursprung m.m.), produkter eller mer detaljerad information?

