- Pizza
- Kebab
Pizzeria Stjärnan
Pizzeria Stjärnan Recensioner
Erik
2 veckor sedan
Bästa kebabpizzan i stan! Men, har ni bytt ost? Byt tillbaka den var godare förut !
- Capricciosa (Standard)174 kr
- Kebabpizza (Standard)209 kr
Marcelo
2 månader sedan
Jätte trevlig kille om levererade
Cedric
2 månader sedan
Det var otroligt gott som vanligt! Det ända som är synd är att om man inte tar dubbelbotten så är pizzan för sladdrig.
- Coca-Cola Original Taste 33 cl32 kr
- Coca-Cola Zero 33 cl32 kr
- Capricciosa (Dubbel botten)194 kr
- Viking Special (Dubbel botten)225 kr
Leon
6 månader sedan
Smakar gott som alltid :)
- Kebabtallrik (Pommes frites)184 kr
Therese
9 månader sedan
God pizza och snabb leverans
Erik
9 månader sedan
Kebab i bröd var som paradis! 10/10!!! Såsen, brödet, portionen. Allt ! Kommer att beställa igen !
- Kebab Med Bröd159 kr
Yousef
11 månader sedan
välbakad pizza med färska ingredienser
Markus
3 veckor sedan
ogräddad pizza.
Sara
9 månader sedan
god kycklingtallrik, men snälla skriv om såsen läggs på eller kommer i burk. Tyvärr kallnar maten väldigt fort då. dottern vill inte äta kebab som är dränkt.