- Asiatiskt
- Sushi
Sushi Izakaya
Sushi Izakaya Recensioner
Isabella
6 dagar sedan
Amazing som vanligt. är besatt. 100/10
- Blandad Sushi - 12 Bitar169 kr
Josefine
1 månad sedan
Alltid såååå nöjd med izakaya! Vare sig det är sushi eller poke bowls ⭐️🤩
- Chicken Teriyaki Bowl179 kr
Isabella
2 månader sedan
Otroligt snabb leverans och maten är lika fantastisk som alltid<333 amazing
- Blandad Sushi - 14 Bitar194 kr
Sabrin
3 månader sedan
Bästa service! God och prisvärd mat!
C
4 månader sedan
Thank you! Super tasty, I love it.
Annika
5 månader sedan
Supergott och alltid så inlyssnande till önskemål!
Lena
5 månader sedan
Vallentunas godaste Sushi!!Personalen är bäst!!
Marina
6 månader sedan
Bästa sushi Snabbt leverans
Jenny
8 månader sedan
Supergod!!!!!
Mikaela
4 månader sedan
Så gott!
Katarina
8 månader sedan
Dom har minskat på maten och tillbehören det är trist.
Niklas
9 månader sedan
Ingen soja och glömde majon
Joakim
4 veckor sedan
fick ingen soja
Pauline
1 månad sedan
Vi fick ingen Miso-soppa
- Familjemix 30435 kr
Simona
9 månader sedan
Har blivit sämre på senare tid. Sushin är slarvigt sammansatt, picklade rödlöken är inte alls picklad. Det står att man får chillimajo men det är icas Sirachamajo. Så tråkigt!
