- Asian
- Sushi
INO Izakaya
INO Izakaya Ratings & Reviews
Rickard
3 weeks ago
bra fisk!
Jonas
1 month ago
Stora bitar med mycket fisk, härlig kvalitet på alla fiskssorterna, speciellt tonfisken. Gott!
- Sushi Meny140 kr
Klara
2 months ago
Mums!
Calle
2 months ago
5/5 som jag sa för miso och god mat :)
- Lax Sushi155 kr
Kiara
5 months ago
lots of fish in the roll
Klara
6 months ago
Väldigt bra!!
- Crispy Salmon Roll180 kr
- Liten Familjesushi 30 Bitar440 kr
Elisabet
8 months ago
Jättegod mat och mycket prisvärd
Elisabet
11 months ago
Jätte god mat. Absolut prisvärd
Michaela
9 months ago
Lite för sött ris
Gustav
7 months ago
Sådär sushi.
Joacim
1 month ago
Slarvigt lagat och vissa köttbitar oätbara pga senor.
Thea
4 months ago
Tog 1,5 h att få maten och Miso soppan var iskall när vi fick den.
Susanna
5 months ago
Väldigt lite mat
Selin
5 months ago
Gammal lax, trots att laxen var totalt brun skäms inte restaurangen över att servera en mycket uppenbar dålig lax.
Liam
6 months ago
Jag fick hår i min sushi inte okej alls
Svitlana
6 months ago
Jag beställde ramen med kyckling och det kom med fläsk.
Hanna
6 months ago
Blev matförgiftad
Gilda
9 months ago
Vi fick inga pinnar, ingen soja eller chilimayo som vi beställde.
Jeremie
11 months ago
Miso soup like no others - spicy and definitely not how it should be.
Available deals
Do you have any questions about contents (allergens, origin etc.), products or more detailed information?

