- Asian
- Sushi
INO Sushi Fleminggatan
INO Sushi Fleminggatan Ratings & Reviews
Tatiana
1 month ago
Very delicious đ€€
Tatiana
1 month ago
Salmon poke is the best
Tatiana
1 month ago
Super tasty as always
- Lax & Rullar180 kr
- Lax Sushi150 kr
- Lax Pokébowl175 kr
Tatiana
1 month ago
đ thank you! Everything is amazing
Tatiana
1 month ago
The best salmon sushi ever
Calle
3 months ago
5/5 som sagt för misosoppan.
- Sushi Meny140 kr
Adam
5 months ago
Fantastisk mat! Rekommenderas varmt!!
Anton
6 months ago
Incredible sushi
- Not availableFamiljesushi 30 Bitar + dryck
Sandra
6 months ago
Gottđđ»
- Not availableFamiljesushi 30 Bitar + dryck
Elisabet
7 months ago
För mig var det sushi pĂ„ en ny nivĂ„ med krispig sallad i rullarna! âCrispy Salmon Rollâ. SĂ„ frĂ€scht och krispigt, rekommenderas varmt! ( Valde bort majonĂ€sen. )
- Not availableFamiljesushi 30 Bitar + dryck
- Not availableCrispy Salmon Roll 10 Bitar + dryck
Fitness
1 month ago
En sak som ni kanske behöver tÀnka pÄ Àr att pappersskÄlarna inte hade sÄ bra kvalitet. De blev snabbt blöta och Àndrade fÀrg nÀr de kom i kontakt med maten, vilket inte sÄg sÄ bra ut.
- Kyckling Karage Pokébowl175 kr
Ove
9 months ago
Allt överlag bra, men konkurransen Àr vÀl hÄrd sÄ man mÄste ligga i framkant. Jag visste inte att sashimi kan serveras bÄde med och utan ris sÄ jag blev lite snopen nÀr det inte följde med nÄgot.
- Sashimi235 kr
- Bibimbap180 kr
- Yaki Shake180 kr
Selin
9 months ago
Gott men de snÄlade med ingefÀran
Fabian
2 months ago
Deras sushi Àr jÀttebra, men pokebowlen Àr lite sÀmre. Ganska lite lax
Lise-Lotte
2 months ago
Sega laxbitar. BestÀllde ocksÄ en misosoppa, men den kom inte med. :-(
Jane
7 months ago
Lax&Avokadosushin var vara avokado
Saga
1 week ago
Jag hade bestÀllt tvÄ rÀtter eftersom vi var tvÄ personer men fick bara en avbokning av ena, ville ju ha nÄgot annat dÄ eller avbestÀlla?
Linnea
5 months ago
TyvÀrr sÄ fick vi bara hÀlften av vÄr mat, hÀlften av vÄra dumplings och misosoppa. Synd!
Anna
7 months ago
Mycket dÄlig kvalitet pÄ maten, kycklingen, om det nu var kyckling⊠var helt oÀtlig. Kommer aldrig bestÀlla mat frÄn den hÀr restaurangen igen, ni borde egentligen kreditera mig för den leveransen.
Erik
8 months ago
OĂ€tligt, torrt, segt och senigt.
Selin
9 months ago
JÀtte smÄ bitar och restaurangen tog inte hÀnsyn till min notering
Susanne
11 months ago
Kom med rostad lök pÄ trots att jag specifikt meddelat att det inte fick vara det pga allergi. Soppan missade de Àven att skicka med
keyhan
1 year ago
det saknades en del av bestÀllningen riktigt dÄligt andra gÄngen det hÀnder
Patrice
1 year ago
TyvÀrr ej frÀsch sushi. Fick dessutom med tvÄ extremt smÄ pÄsar med soja.
Available deals
Do you have any questions about contents (allergens, origin etc.), products or more detailed information?

