Eat by J Solna
Eat by J Solna Ratings & Reviews
Paul
4 months ago
Generösa portioner, supergott!
Sigge
3 months ago
Lite snålt med grönsaker, annars gott!
Danne
6 months ago
Bra portion, smidigt men inte så gott
Monireh
3 weeks ago
Rullen var helt förstörd när den kom fram . Alldeles för mycket grönsaker och sås i den
- Chili Cheese 6st49 kr
Naima
2 months ago
Det här var inte yakuniku. Fel smak, rinnigt såsig och hade jättemycket vitlök i så det typ bara det.Men gott med sallad till med lite grova grönsaker som broccoli därav ändp 2 stjärnor.
Charlotta
10 months ago
saknades salsa, guacamole, gräddfil. quesadillan var inte uppskuren. massor med wakamealger i mison. bättre att göra en vanlig sidosallad en udda blandning
Amanda
5 months ago
snabbt leverans
Simon
8 months ago
Quesadillas Pollo var inte en quesadilla utan en smaklös tacowrap, långt ifrån bilden. Obalanserad, tung, smaklös och slarvigt gjord. En riktig besvikelse.
Jasmin
4 months ago
Slängde allt. Laxen smakade gammalt. Riset var överkokt. Stora bitar av sallad och paprika.
Robin
4 months ago
Yakinikunvsr oätbar. Köttet var helt omöjligt att tugga. Så segt var det.
Karin
4 months ago
Kändes ofräscht, särskilt pastan. Ostrullen och falafeln var ok. Kycklingspetten har nog förvarats eller tillagats med räkor eftersom det smakade mest det. Kommer aldrig äta här igen tyvärr.
Emil
4 months ago
Ihop kastat i lådan så att brödet var soggy
Sigge
4 months ago
Mer grönsaker i yaki bowlsen snälla
Isabelle
4 months ago
Mest ris, råa grönsaker och soja? Kom fram i läckande förpackning.
Sigge
4 months ago
Tråkigt med så lite grönsaker, fick mer förut!
Sigge
4 months ago
Riktigt snålt med grönsaker, bättre kan ni!
Lukas
4 months ago
Har ätit sjukt många pad-thai genom åren men de här var inte ens nära att vara pad-thai, bara soya och sötsur sås. Hade jag kunnat lägga minus hade jag gjort det.
Ram
4 months ago
The meat felt uncooked and spoiled. I felt the food was completely inedible and I had to throw it away
Aswin
5 months ago
most items tasted stale. won't recommend
Osbert
5 months ago
Rå kyckling
Lucas
6 months ago
Otroligt sen, kan inte kolla kartor uppenbarligen, sjukt otrevlig vid mötet och försökte skylla på mig för att han nästan krockade då han kollade på mobilen medans han körde på en motorväg
Obydur
7 months ago
the worst packaging for a phad thai. Taste is different and everything is different because of the packaging. All itmes are cold.
Daniel
11 months ago
Pastan smakade absolut ingenting. innehöll pasta, grädde och scampi endast. Pizzan gick att rädda med Bea.
Available deals
Do you have any questions about contents (allergens, origin etc.), products or more detailed information?