- Asian
- Thai
Spice N Rice Växjö
Spice N Rice Växjö Ratings & Reviews
Rahim
1 week ago
Maten är full pott, det absolut bästa i Växjö och dessutom väldigt stora portioner. Rekommenderas varmt!
Christian
5 months ago
Alltid så otroligt god thaimat👍
- 12. Kycklingspett med jordnötssås160 kr
christian
6 months ago
stakt och hett,,
- 7. Biff a la Spice N' Rice168 kr
Janne
6 months ago
Snabb leverans och varm mat!👍
- 11. Biff med lök165 kr
- 20. Friterad kycklingfilé (5 st)160 kr
Petra
6 months ago
Jättegott!
- 13b. Stekta äggnudlar med ägg och räkor160 kr
Caroline
6 months ago
anpassar alltid efter allergier och andra önskemål
- 10. Biff med bambuskott och champinjoner168 kr
- 26. Stekta räkor med thailändsk basilika175 kr
Elizabeta
7 months ago
Det var faktiskt
- 16b. Thai stekt ris med ägg och räkor160 kr
Viktor
9 months ago
Alltid lika bra
- 13a. Stekta äggnudlar med ägg och kyckling180 kr
- 16a. Thai stekt ris med ägg och kyckling160 kr
- 28a. Pad Thai185 kr
Stefan
1 month ago
Riktig god!
- 8a. Biff med röd curry och kokosmjölk168 kr
Michelle
10 months ago
Så otroligt trevlig och bra kille! Utför ett toppenjobb!
Casper
10 months ago
Riktigt bra mat!
Marie
3 months ago
Kladdig kasse, runnit ut!
Ida
11 months ago
God röd curry men gillar utan ananas mera. God stekt ris men kan vara lite mer grönsaker
- 3a. Kycklingfilé med röd curry och kokosmjölk160 kr
- 16a. Thai stekt ris med ägg och kyckling160 kr
Adele
2 weeks ago
Saknades räkchips
Tina
9 months ago
väldigt god mat, men på tok för dyrt...
- Vegetariska Vårrullar 10 st60 kr
- Räkchips25 kr
- 3a. Kycklingfilé med röd curry och kokosmjölk160 kr
- 20. Friterad kycklingfilé (5 st)160 kr
Tomas
4 months ago
köpte extra kyckling fick en extra kyckling väldigt snålt
Emilie
6 months ago
De skickade inte med den starka oljan man får till och de skickade en pepsi istället för zingo
Piter
6 months ago
De va hår i min mat
Frida
2 months ago
fick aldrig min mat så kan inte säga om det var gott eller inte då någon inte levererade maten till oss
Annette
3 months ago
Bad om att få nötterna bredvid vilket inte funkade. Lite illa då någon, som skulle dela maten med mig, inte kan äta maten.
Marie
4 months ago
jag fick aldrig min mat den blev ej leverad. försökte ringa restaurangen men kom ej fram
Raquel
7 months ago
Skulle gå 204
Jimmy
8 months ago
Jag har inte fått min mat
Mustaf
9 months ago
Fick inte min dricka
Gustav
9 months ago
Sås i hela påsen
Available deals
Do you have any questions about contents (allergens, origin etc.), products or more detailed information?

