- Pizza
- Delivery by restaurant
Deniz Pizzeria
Deniz Pizzeria Ratings & Reviews
Jonathan
6 days ago
Väldigt mycket mat, hur gott kött som helst, grym sås. 10/10 som alltid
Peter
3 weeks ago
Bästa pizzorna å rullarna i GBG
- Kebabpizza Standard213 kr
- Standard Rulle XL185 kr
Peter
1 month ago
Kanon bra mat alltid hos Deniz
- Kebabtallrik185 kr
- Powerking 250 ml22 kr
Dan
1 month ago
grymt gott, trevlig personal med!
- Vesuvio140 kr
- Hawaii145 kr
- Kebabskatt145 kr
William
1 month ago
alltid suveräna pizzor!
Kai
1 month ago
Deniz är KUNG!
- Standard Rulle XL185 kr
- Pommestallrik70 kr
Nasim
2 months ago
Den godaste pizzan, har ätit på många ställen men detta tog priset så gott!!!!!
- Pepperonipizza135 kr
Christoffer
4 months ago
Bästa pizzorna. Tjock botten å massa fyllning. Perfektion.
Kenny
3 months ago
Bästa pizzerian i Göteborg
Sebastian
3 months ago
Fantastiskt! Göteborgs snabbaste leverans.
- Olympiano145 kr
Den
5 months ago
Största rullen jag någonsin fått! Massor med fyllning i pizzan helt exemplariskt ! Nya favorit pizzerian !!
- Bagarens Special XL160 kr
- Rhodos Rulle XL150 kr
Kai
3 months ago
Bästa kebabrullen i stan, utan tvekan.
- Husets Rulle XL145 kr
Eric
5 months ago
Top-tier, toppskick, sviker aldrig, helt lätt bästa pizzan i Göteborg.
- Kebabskatt145 kr
Thomas
4 months ago
Alltid perfekt
- Kebabskatt145 kr
Petri
5 months ago
Bästa pizzerian i Munkebäck/Kålltorp!
- Pepperoni pizza145 kr
- Pepperonipizza135 kr
Sofie
6 months ago
Alltid god och varm mat! Supertrevlig personal!
- Rhodos Rulle XL150 kr
- Ben & Jerry's Half Baked 465ml85 kr
Eric
6 months ago
bästa pizzan i stan!
- Kebabskatt145 kr
Joaquín
11 months ago
Helt klart är det en riktigt bra pizza. Visste inte att Deniz körde ut själva, men det vet jag nu och iom det så lär det bli fler köp härifrån.
- Amigo145 kr
Peder
1 year ago
Masterclass pizza
- Kebabskatt145 kr
Peter
6 months ago
Brända kanter. Annars toppen som vanligt😊
- Capricciosa145 kr
- Istanbul Special145 kr
Elin
10 months ago
Pommestallrik för 70kr då förväntar man sig inte den snålaste pommestallriken man sett…
Jonas
7 months ago
Tjock rå degbotten, ljummen pizza & tråkiga tillbehör. Detta var andra & sista gången jag beställer härifrån.
Arezoo
2 months ago
Jag betalade extra för svamp, men det var ingen svamp på min pizza. Jätte arg !!!! Vitlöksbrödet såg inte alls ut som på bilden. Tyvärr var allt väldigt dåligt och av låg kvalitet.
Available deals
Do you have any questions about contents (allergens, origin etc.), products or more detailed information?

