- Pizza
Evergreen
Evergreen Ratings & Reviews
Markus
1 month ago
Mycket god!
- Vesuvio155 kr
Janet
1 month ago
Mycket god
Charles
2 months ago
Bra
Edin
2 months ago
som alltid grymma pizzor, och de lyssnar på önskemålen som tex extra sås på pizza. Men 2 gånger i rad nu har de glömt att skicka med 20cl extra kebabsås man ändå betalt för. Visst liten sak,
- Evergreen Special160 kr
- Batman155 kr
Madeleine
2 months ago
Alltid bra mat från Evergreen 👍
Sara
3 months ago
Bästa kebabtallriken i stan!
- Kebabtallrik155 kr
Edin
3 months ago
Grymt goda pizzor alltid lika nöjd. Och de lyssnar på eventuella önskemål. 5 av 5 i betyg.
- Evergreen Special160 kr
- Batman155 kr
Kristoffer
4 months ago
Alltid bästa kvalitén
Noel
4 months ago
Fantastiskt botten krispig och håller sin struktur fint. Alltid trevligt med gratis pizzasallad. lyssnar alltid på specialordar när det handlar om mindre ost. Maten kommer alltid fram varm och god.
- Margherita145 kr
Martin
5 months ago
Görgo kebabtallrik 💯🔥
- Kebabtallrik155 kr
- Kycklingrulle145 kr
Izabelle
5 months ago
Snabb!!
Ludvig
6 months ago
God pizza och kebabrulle!
Thomas
1 month ago
God Kebabrulle :)
- Kebabrulle145 kr
Noel
9 months ago
fantastiskt god pizza och dom lyssnar alltid på special förfrågningar
Tindra
10 months ago
otroligt gott och det kom väldigt fort c:
- Kycklingrulle145 kr
- Kycklingtallrik145 kr
Noel
6 months ago
hår i naten
Sara
2 months ago
Brukar vara bra, men denna gången var kebabköttet överstekt och hårt. Väldigt snålt med sås på pizzan också. Hittade lökbitar på pizzan trots att det inte ska vara det på den.
Tina
3 months ago
tyvärr ju inte pizzan varm
Alireza
5 months ago
tyvärr kycklingen på kycklingpizzan var inte färdiglagad, Jag kunde känna kyckliglukten. blev bara en tugga och resten hamnade i soporna. leveransen tog betydligt längre tid än vad det var förväntad
- Kebabpizza155 kr
- Kebabrulle145 kr
Pierre
11 months ago
Fick ingen dricka med min beställning denna gången men annars brukar Evergreen alltid vara ett bra ställa att köpa från.
- Hawaii145 kr
Gabriella
4 days ago
Inte okej att bara ställa pizzan utanför dörren och gå utsn att ens ringa på eller meddela nu när vi kollade i appen stod det levererad för 15 min sedan och pizzan är kall. Absolut inte okej för 150:-
Andrea
1 month ago
Saknade produkter
Johan
1 month ago
Bra att veta är att de har bytt kebabkött, så nu smakar pizzan precis som alla andra.
Madeleine
2 months ago
Bad er om rå lök! Fick ingen samt champinjoner fick ingen! Bad er att inge lägga skinka på pizzan och det var allt ni löste
Oskar
2 months ago
Fick kebabrulle istället för kycklingrulle
Helen
2 months ago
Ni ska alltid envisas med att stå kvar utanför dörren trots att jag klickat i att ni ska lämna maten utanför. Jag har även skrivit en kommentar för att vara extra tydlig men ändå lyckas ni göra fel!!
Thomas
4 months ago
Fel dricka.
Eric
6 months ago
fick inte det jag beställde
Saifullah
7 months ago
Förlåt men äckligaste pizza som jag har ätit i hela Sverige jag mår ila efter jag åt den
Björn
8 months ago
Åter igen så får jag inte det jag beställt vilket är uruselt. Det är inte första gången!
- Tre Kronor165 kr
Available deals
Do you have any questions about contents (allergens, origin etc.), products or more detailed information?

