- Pizza
Brunnsängs Restaurang & Pizzeria
Brunnsängs Restaurang & Pizzeria Ratings & Reviews
Guilherme
1 week ago
Mycket bra pizza!
- 2. Campagnola119 kr
- 13. Primavera129 kr
Angelina
1 month ago
Topp
David
2 months ago
Mycket god Pizza.
- 7. Romana129 kr
Dejan
3 months ago
Pizzan är helt fantastisk. Tycker också att personalen som tar emot ordern är trevliga och tillmötesgående. Detta är min favvopizza i Södertälje och kebaben speciellt är riktigt bra.
Dejan
3 months ago
Brunnsängs pizzeria gör helt klart Södertälje godaste pizzor. Portionen är generös och personalen är trevliga och tillmötesgående. Pizzan är krispig och god. Rekommenderar start denna pizzeria!
Tomas
4 months ago
Magiskt god pizza och en oslagbar ost/skinkfylld schnitzel!!!
Susanne
4 months ago
mycket gott
Johan
4 months ago
Saknade dock tomatsås..
Johan
5 months ago
Dom ville ej gå upp
Anders
6 months ago
De mest goda och pris värda pizzorna i Södertälje! Och pizzasalladen är gudomlig! Kan bara rekomendera alla som besöker Södertälje att besöka denna gudomliga restaurang!
Daniela
6 months ago
Allting gott och snabbt.
David
7 months ago
väldigt god pizza...
Aleksandra
7 months ago
Jätta smakrikt mat 💛
Vladimir
8 months ago
God & mycket mat, som vanligt! Rekommenderar starkt.
Ewelina
8 months ago
Perfekt
Piter
8 months ago
Tack bästa 🙏
Daniela
8 months ago
perfekt
Mikael
8 months ago
Bara det bästa från brunnsäng pizzeria
K
9 months ago
10/10 varenda gång jag beställt👍
Caritha
10 months ago
Absolut bästaste pizzeria! 🌟🌟🌟
Mikael
10 months ago
vad är bättre än brunnsäng pizzeria? FINNS INTE!!!
Lars
8 months ago
God pizza. God sås. Sallad för hård.
Jeanette
10 months ago
supergoda pizzor och snabb leverans
Maria
8 months ago
Tror och smaklös schnitzel.
Caroline
10 months ago
Beställde och betalade för kronärtskocka men det fick jag inte på pizzan Vi tyckte även bearnaisesåsen var lite salt men i övrigt var det gott Man kan nog också byta till en bättre mindre plastig ost
Yasaman
10 months ago
Maten smakade bra, men när jag beställde maten var Pompeji-pizzan helt förstörd, ingredienserna låg upphöjda på ena sidan, oljan hade läckt ut och den var inte alls god.
Afram
11 months ago
Beställde pommes vid sidan om för 49kr men pizzerian la dom på pizzan därav betyg. Annars bra pizzor
Emma
5 months ago
Pizzan känns som den va gjord först och fått vänta 15 min, den var iskall och hård i osten
Bronayah
4 days ago
Jag tyckte inte alls om pizzan, för mycket grönsaker och för lite kebab på pizzan
Per
3 weeks ago
Fick aldrig hela min beställning och när jag ringer 30 sekunder efter jag tagit emot maten så svarar han inte..