- Pizza
Pizzeria Babylon
Pizzeria Babylon Ratings & Reviews
ludwig
2 days ago
Alltid lika bra som vanligt!
- Ciao Ciao160 kr
Wivica
3 weeks ago
riktigt gott och fräscht .
- Turin160 kr
- Kebabrulle150 kr
Andreas
4 weeks ago
riktigt bra kebab kött
- Batman160 kr
Patricia
3 months ago
Alltid toppen!
- Värnamo Special160 kr
- Margarita135 kr
Camilla
3 months ago
Alltid god och varm pizza
- Nahrin165 kr
- Viadukten155 kr
Jonathan
4 months ago
Mycket bra och snabb leverans!
- Coca-Cola Original Taste 2 liter45 kr
- Nahrin165 kr
Marina
6 months ago
Mycket goda pizzor
- Dino Special380 kr
- Nahrin155 kr
Wivica
1 month ago
Riktigt gott !
- Turin160 kr
- Hawaii155 kr
Jessica
11 months ago
snabb hantering av stor beställning. maten var rykande varm vid ankomst!
- Kebabpizza160 kr
- Kebabpizza360 kr
- Ciao Ciao150 kr
- Affe Special165 kr
- Enes Special165 kr
- Margarita145 kr
- Vesuvio145 kr
- Bari145 kr
- Capricciosa155 kr
- Hawaii155 kr
Larva
6 months ago
Bra pizza och kebab
- Kebabtallrik150 kr
- Sorpresa145 kr
Wivica
2 months ago
snabbt och helt rätt i beställningen. men väldigt salt annars gott.
- Hawaii155 kr
Johan
2 months ago
Fick ingen sås som beställdes
Lars
7 months ago
Kebaben var ganska smaklös, men helt ok.
- Vesuvio145 kr
Wivica
5 days ago
torrt kött smakar ej fräscht . mycket fett på och i rullen. Var nog absolut sista beställningen för oss. Tack och hej .
- Calzone (inbakad)145 kr
Wivica
2 months ago
Allt ok utan som vanligt nått irriterande fel . Fick kola zero ist för det jag beställde.
- Kebabrulle150 kr
- Kebabtallrik150 kr
Wivica
2 months ago
Allt smakade gott men åter igen missat att läsa beställningen saknades ingredienser i calzonen.
- Nahrin165 kr
- Hawaii155 kr
Sarina
3 months ago
Fick fel Hamburgare!
Ida
1 year ago
Inget fel på maten men de ringde och var sura över att jag ville byta ut kebabkött mot pommes. Kommer inte beställa härifrån mer med tanke på utställningen jag fick för en sån grej.
Wivica
4 months ago
beställde en barn pizza men fick alla som barn pizzor. Var gott dock men inte det man betalade för .
Wivica
3 months ago
Fick en barn pizza som min handflata trots beställt standard . mycket underbart 🤣
Kevin
3 months ago
Fick inte någon bearnaisesås som jag beställde
ema
5 months ago
Jag fick ingen dricka samt maten var helt kallt
Magnus
5 months ago
Väldigt dåligt kött både på pizza och i sallad. Oxfilén bestod av senor mm. Fick slänga allt.
Sebastian
8 months ago
kasst när man varken fick isbergssallad eller extra kött när det var grejer man beställde och det klart och tydligt stod på kvittot....
Peter
8 months ago
fick någon annans mat
Emil
9 months ago
Fick ingen notis när pizzan var levererad. Pizzan blev kall.
- Värnamo Special160 kr
Noah
11 months ago
Det var kallt och inget gott
Do you have any questions about contents (allergens, origin etc.), products or more detailed information?

