- Pizza
- Salads
- Burgers
- American
- Steak
Brödernas Åkersberga
Brödernas Åkersberga Ratings & Reviews
Marcel
2 weeks ago
Schnitzeln var riktigt bra och persiljesmöret en dröm. Lite grönsallad med tomat hade höjt helheten. Bra med majjon vid sidan om i burk,
- Schnitzel179 kr
Ekaterina
1 month ago
Den bästa !
Amanda
2 months ago
För mycket dill på pommes
Ebba
5 months ago
Trevlig chaufför!
Nikola
7 months ago
Bäst!
Jonas
1 week ago
God mat men drickan missades
Tuva
11 months ago
Dom glömde lägga i colan
Johan
5 months ago
Bästa burgarna och snabb leverans. Sällan besviken.
Joel
5 months ago
Betalade för en redbull men fick den aldrig, allt annat var bra.
Helena
4 days ago
Fick inga sötpommes till nån av menyerna annars okej mat
Sophie
8 months ago
Sötpommesen var inte färdiga
Ebba
2 months ago
Beställde utan lök och med ketchup istället för dressing men fick de ändå
Madelene
3 months ago
Väldigt god burgare och räksallad. Dessvärre fick vi inte med chipotlemajon som vi beställde.
- Farsan150 kr
Thea
4 months ago
milkshaken var helt kletig i muggen och det var milkshake i påsen...
- Dirty Burger Meal216 kr
Magnus
4 months ago
Fick fel wings. Fick hot wings inte BBQ wings som jag beställde. Inte uppskattat
Lenita
8 months ago
kallt
Johan
2 months ago
Dryck saknades
Casandra
10 months ago
Maten är god men det glöms alltid att skicka med något. Ringde restaurangen i förväg om att dom skulle dubbelkolla allt. Ändå så fattades det saker.
Dardana
10 months ago
Sötpotatisen var mjuk och saggig. Hade önskat att den var krispig
Casandra
10 months ago
Åter igen så glömdes drickorna.
Jakob
3 months ago
Pommefritsen va sönder friterade, knappt ätbara. Aldrig hänt innan från brödernas.
- Crispy Hot Original150 kr
Anita
3 months ago
ni glömde tyvärr mina Fries tråkigt att äta burgare med dippsås utan pommes frites
Mikael
1 year ago
Denna beställning så var både pommes frites och lökringar gamla
Sofia
6 months ago
Fick inte drickan till barnens menyer 👎🏼
Mateo
6 months ago
Besviken
Max
7 months ago
Det här är tredje gången pommes är som knäckebröd, hur svårt kan det vara att fritera pommer? Ta något annat än pommes
Carl
8 months ago
God smak men beställde en dubbel puck Zibanejad inte enkel.
Sandra
2 weeks ago
Fick dubbla dragningar på 868kr men enbart en leverans. Ingen återbetalning på den andra leveransen. Blir inget mer brödernas då det blev en dyr middag.
Klas
8 months ago
Maten brukar vara bra. Men denna gång var allt kött bränt. Så hamburgarna smakade bara bränt och var sega.
Tatiana
2 months ago
Didn’t get my drink
Available deals
Do you have any questions about contents (allergens, origin etc.), products or more detailed information?