- Sandwiches
Mackbaren Nobelplatsen
Mackbaren Nobelplatsen Ratings & Reviews
Jonatan
1 month ago
Alltid bra
- Not availableSzechuan Beef
Eugenio
1 month ago
Väldigt gott, provat det mesta men skulle säga att italiano är the it. Någon gång har de haft fläsk sida i macka på besök den har också varit på topp
- Italiano139 kr
Nettan
1 month ago
Otroligt gott!!!
- Macka på Besök89 kr
- Not availableSzechuan Beef
Glenn
2 months ago
Veckans macka var AMAZING
oskar
2 months ago
Mycket gott
Tomas
6 months ago
1000% värt varje krona
- Not availableKorean Chicken
- Not availableSzechuan Beef
- Limonata Citron 33 cl39 kr
- Aranciata Rossa 33 cl39 kr
Reimon
7 months ago
Herregud, detta var så gott!
Jonatan
7 months ago
Sjukt gott alltid
Obed
7 months ago
Grym macka! Rekommenderar starkt
- Not availableSzechuan Beef
Henrik
10 months ago
Mackor som får dig att trilla omkull, så sitt o ät!
Alicia
3 months ago
riktigt god, fräsch macka! Latten är gjord på kaffe med ganska mycket syra
- Aubergine Parm84 kr
Cristoffer
11 months ago
Något snålt med ingredienser på vissa mackor, andra bättre, dock riktigt goda!
Jonathan
1 year ago
Svingott!
- Not availableSzechuan Beef
Ida
1 year ago
Rostat och krispigt bröd, fantastiskt god koreansk kyckling med välbalanserade smaker. Tog slut för fort! :)
- Not availableKorean Chicken
Elias
5 months ago
Trots tydliga instruktioner om att jag var allergisk mot färsk tomat så var det inget dem tog hänsyn till tydligen…
- Not availableSzechuan Beef
Ida
11 months ago
Bad om att inte få någon koriander men visst var det koriander på mackan. God ändå men hade varit en 5:a om jag sluppit tvålsmaken ;) Kommer återkomma oavsett för deras mackor är fantastiska :)
Isabella
10 months ago
Fick en skiva mortadella i mackan.
Sara
5 months ago
Szechuan beef mackan var väldigt märklig. Smakade bara curry rakt igenom, var nog högrevet (som bara var som en mosad köttfärs??) Minns den som något helt annat. Inte alls god tyvärr..
- Not availableKorean Chicken
Fredrik
7 months ago
Rätt torrt och inte mycket kött alls. I princip enbart bröd. Men bra smaker
Ida
4 months ago
Bra mat men tyvärr massa problem med beställningen
Pontus
4 months ago
Mögligt bröd
Herman
10 months ago
Fick ingen dricka :(
Ludwig
10 months ago
Fick inte min dricka
Tyra
11 months ago
Jag fick bara hälften av min beställning
Oskar
11 months ago
Fick ingen basilikamayo
Do you have any questions about contents (allergens, origin etc.), products or more detailed information?

