- Middle Eastern
Arya Restaurang
Arya Restaurang Ratings & Reviews
Emma
1 month ago
Längesen vi åt sådan god afghansk mat! Inte sista gången vi kommer beställa härifrån. Min sambo är afghan och han brukar vara kräsen men satan vad han åt. Han älskade Lamm karahi!
- Lamm Karahi227 kr
- Qabeli167 kr
- Mantoo144 kr
Tesfay
2 months ago
👍
Ömer
3 months ago
Hur gott som helst! Har ni inte testat så rekommenderar jag starkt
Yael
10 months ago
Alltid uppmärksamma och trevliga. deras Qabeli är BÄST! Rekommenderar starkt.
Ahmed
11 months ago
Hejsan! Vi valde med vitlöksås men det är inga vitlök sås.
Nicole
2 months ago
Qabeli var fantastisk! Lamm Karahi var helt smaklös fick krydda på rejält hemma. Bolani kom utan gröna dippen så man förlorade hela upplevelsen där. Beställer inte hem igen. Upplevs bäst på plats.
- Qabeli167 kr
- Bolani65 kr
Amal
1 week ago
saknar pommes och bröd
Shahin
2 months ago
Rekommenderar ej👎
Shivan
4 months ago
Hej Man beställer från Coop. Det är bättre om man beställer en måltid med en bild och maten kommer fram. Maten var en hänvisning till en kunds recension. Presentationen och smaken var inte bra.
Jonathan
5 months ago
Beställt här innan och vart bra men denna gång en helt annan historia. Lammet var smaklöst & torrt. Riset dränkt i olja och också där helt smaklöst. Känns som dom spädde ut det sista dom hade kvar…
Yehya
7 months ago
Köttet var inte färsk som alltid
- Kebabrulle131 kr
Yehya
7 months ago
Köttet är hård
Consuelo
11 months ago
min kebabtallrik kommer utan TOMA utan peperoni mycket sallad lite kebab mindre pommes kan inte rekommendera restaurant
Available deals
Do you have any questions about contents (allergens, origin etc.), products or more detailed information?

