- Burgers
Jureskogs Uppsala
Jureskogs Uppsala Ratings & Reviews
dali
5 months ago
Bra service och leverans tid
Malin
6 months ago
såå god burgare
Joy
7 months ago
Vi var riktigt nöjda med våra meals. Riktigt goda och vällagade burgare. Med 50% rabatt via Foodora Pro så är det inte annat än otroligt prisvärt och mättande.
Ö
7 months ago
väldigt gott.
Ö
7 months ago
bra pris och väldigt gott.
Nils
1 month ago
Alltid ett säkert val. Deras hamburgare är dyra, och alltid lite för salta, men jäklar vad gott. Aldrig blivit besviken här.
Kajss
9 months ago
Super trevlig
Ida
1 week ago
Pommes smaka skumt
Per-Albin
3 weeks ago
Dem glömde dryck
- High Five Deal185 kr
Andreas
2 months ago
kycklingen ej färdig, ughh
Susanne
11 months ago
Alltid gott men denna gången var både burgare och pommes kallt
Eva
5 months ago
Brända sweet potato fries för andra gången på kort tid ☹️ Rekommenderar att byta olja i fritös.
Niclas
6 months ago
fick inte mina sötpommes som jag beställde :(
Ö
7 months ago
kallt hamburgare vid ankomst och ingen ketchup på hamburgare.
Fredrik
8 months ago
Spice nugets my a#, smaklöst..
Jack
3 weeks ago
Oljigt och genomstekt fastän jag inte hade valt det.
Alex
1 month ago
left the food outside the entrance to start with, didn't notify me of any sort neither. no worries, maybe he was stressed out. realized shortly, the burger wasn't the one I ordered either.. anyways😊
Carl
2 months ago
Maten var kall, pommesen var mycket salta och jag fick ett hårstrå på min burgare
Rodi
4 months ago
Stripsen var osaltade, chili cheesen var soggy. Burgaren var värst helt ärligt, löken var samlad på en och samma ställe samma med torkade löken, såsen var bara på en sida av burgaren
Max
4 months ago
Vi fick hem varsin helt RÅ hamburgare. Insåg detta först efter några tuggor, hoppas nu på att inte bli sjuk. Då valde vi även tillagning ”WELL DONE”, men ack. Kundservice var även helt ohjälpsam.
Kevin
5 months ago
Fick ej rätt
asil
7 months ago
Min hamburgare va rå
Saga
7 months ago
Pommes va jättegoda. Burgare smakade mögel och unket.
Amela
8 months ago
Bearnaisesås var inte med
Nathalie
8 months ago
Vegoburgaren var inte så god, pommesen kändes ofärdiga och var både blöta och kalla (ev pga drickorna låg ovanpå) och chili cheesen var kalla, mosade och inte särskilt goda.Draken & sötpommes bättre
Lama
7 months ago
Rå kyckling och gummiaktig ! Kastade direkt
Molly
7 months ago
Fick ingen dippsås
A
7 months ago
Föredrar MAX.
Ö
8 months ago
Gott men tråkigt utan ketchup till hamburgare
Max
8 months ago
Otroligt dåligt kött
Available deals
Do you have any questions about contents (allergens, origin etc.), products or more detailed information?

