- Asian
- Sushi
- Beverages
- International
UB Sushi
UB Sushi Ratings & Reviews
Ester
1 month ago
Lite sena men annars gott
- California Deluxe95 kr
- Friterad Tempura Räkor Deluxe105 kr
- Coca-Cola Zero 33cl25 kr
Emmie
1 month ago
Så goda poke bowls!
- Avokado Deluxe85 kr
- Mellan Sushi Morivase169 kr
- Poke Bowl155 kr
Kayla
3 months ago
Jätte god sushi och jätte snabba
Sara
4 months ago
very yummy
Victoria
4 months ago
Jättebra mat
Josef
4 months ago
Fantastiskt, ett konstverk av variation och smak
Josef
4 months ago
UNDERBART
Sara
5 months ago
jätte god rekommenderar den starkt
Sara
5 months ago
jätte god
Sara
6 months ago
Maten var jättegod nästa gång blir det också utan avokado
Erik
7 months ago
Riktig bra sushi, bäst i Uppsala!
Nawal
7 months ago
Det va otroligt goda sushi tack
Nawal
7 months ago
Jag älskar alla sushi hos er ,speciellt crispy spicy tuna ,och tempura räkor men senaste gånger jag har beställt dem ,det va inte samma kvalitet jag brukar få från er,hoppas ni försöka förbättra ❤️
Nawal
9 months ago
Underbart sushi älskar Ub sushi ❤️❤️❤️❤️❤️
Alicia
8 months ago
Bästa sushin i Uppsala!
Fredrik
9 months ago
åt här för något år sedan senast med dåliga erfarenheter. Denna gång snabb leverans och grym sushi
Catherine
9 months ago
Bästa sushi som har smakat, väldigt gott 🥰
Elin
9 months ago
Snabb leverans! Jättegod misosoppa och lax nigiri!
Mats
2 months ago
mycket gott också vackert upplagd . värde för pengarna
- Familj Special Sushi Morivase395 kr
Pär
2 months ago
5 stjärnor vid lite mer syltad ingefära och wasabi
Elisabeth
11 months ago
mkt gott rikligt med mat väl värt pengarna
Josef
11 months ago
En av den bästa sushin i Uppsala. Alltid ett nöje att motta deras 30 lr 60-bitars - fest för hela familjen, alla hittar något de älskar ❤️
A
6 months ago
Udda smak på Miso.
Matilda
6 months ago
Vilket lyft! Så gott och så trevlig personal som jobbade igår. Fick picklad rödlök och wakame till sushin. Hoppas det fortsätter såhär!
Kasper
1 week ago
super långsamma och oregelbundna. maten är relativt lika men riset kan smaka lite gammalt
Sharmarke
2 weeks ago
Mjöligt ris
- Chilimajonnäs20 kr
- Fanta Exotic 33cl25 kr
Karin
3 months ago
Smakade inte som sushi. California Deluxe smakade varmrökt lax och Crispy Lax smakade tandoorikrydda. Wakamesalladen var dock god!
Matilda
6 months ago
Mycket varierande kvalitet beroende på vem som jobbar. Sist var mycket bra, idag inte alls. Tråkigt att de ska skilja så mycket faktiskt
Mats
2 months ago
sena, glömde bort delar av ordern
A
4 months ago
Ofräscht när maten kommer i en kasse som stinker cigarettrök.
Available deals
Do you have any questions about contents (allergens, origin etc.), products or more detailed information?

