- Desserts
- Burgers
- Chicken
- International
Blacksmith Burger
Blacksmith Burger Ratings & Reviews
Karl
3 weeks ago
amazing burgers, legit one of the best burgers I've ever tried
- Meltdown180 kr
Johanna
2 months ago
mmmmm, jättegoda hamburgare!!! kommer definitivt köpa igen 😀
Johan
2 months ago
10/10 bästa burgarna i stan!
Lars-Anders
2 months ago
alla burgarna jag smakat är en klass för sig själva, 5 stjärnor är snålt betyg för jag ger 10 stycken å fistbump👊
Lars-Anders
2 months ago
den var faktidkt godare än jag förväntade mig
Lars-Anders
2 months ago
tjohoooo, vilken burgare i världs klass, fem stjärnor är snålt, skulle hafr minst fem till
Johan
3 months ago
Godaste burgaren jag ätit typ någonsin tror jag, wow!
Betty
3 months ago
Fick fel tillbehör (vanliga pommes istället för sötpotatis) men väldigt gott oavsett, både pommes och burgare
Kristofer
5 months ago
Bästa burgaren jag ätit. Saftig och smakrik. Brödet är lagom mjukt och saftigt. Salladen är krispig och god. Såserna förgyller. Bilden motsvarar vad du faktiskt får. Du får vad du betalar för.
Seda
7 months ago
Very good
Eva
7 months ago
God rakt igenom. Bra glutenfritt bröd. Goda pommes
paula
8 months ago
Super god burgare.
Linda
4 weeks ago
Bäst när alla lager kommer med i en tugga. Inte bra när ni slänger marmeladen i ett hörn och cream chees i ett annat. Känns också som ni inte skrapar stekplåten
Isabella
8 months ago
Mycket gott!
Mgtaba
8 months ago
Bästa hamburgaren i Malmö men dålig pommes tyvärr
Daniel
8 months ago
unika och fantastiska burgare gjorda med äkta kärlek
Kim
9 months ago
Den bästa burgaren jag någonsin ätit!
Herman
9 months ago
Det kallar jag en burgare! Jäklar vad bra! Ny stammis
Meric
9 months ago
Super delicious, great portion and fast delivery. I think I just found my favorite burger place.
Linda
9 months ago
The best burger intown
Linda
9 months ago
Amazing
Natahlee
10 months ago
Burgaren va topp! Osten 👌🏾.. black Smith dippen var dock inget speciellt tyvärr.. ketchup och majonnäs
Robin
5 months ago
burgaren var fantastisk detta gjorde dock att stripsen bleknade. stripsen var osaltade och smaklösa. kommer dock att köpa burgare fler gånger
Stefan
9 months ago
Otroligt god hamburgare, höll sig bra under leveransen. Bra bröd och mycket ingredienser. De snålar inte! Pommesen och lökringar var tråkiga och okryddade, Smaklösa. Dessvärre. Annars 5 stjärnor
Caio
3 months ago
FREEZING
Leo
5 months ago
Min matt är kall.
Tobias
8 months ago
Dom glömde mina pommes
Pontuz
3 weeks ago
ö
- Bourbon125 kr
Klas
3 months ago
Fick inte det jag hade beställt.. Men jag åt det. Tråkig och smaklös burgare, ok pommes och dom där kycklingpopcornen får ni ta bort från menyn. Blir inget återbesök.
Emil
4 months ago
Helt ärligt.. jag beställde 3 burgare, 1 pommes & 2 dricka. Inga pommes kom, ingen dricka och det tog en evighet för maten.
Available deals
Do you have any questions about contents (allergens, origin etc.), products or more detailed information?

