- Italienskt
- Pizza
- Europeiskt
Milano
Milano Recensioner
Diego
2 veckor sedan
the bessttt!!!
- Calzone Special115 kr
- Milano Mixbox129 kr
Bo
1 månad sedan
härligt god mat mvh pasta carbonara mannen med moppen
- Oxfilépasta159 kr
- Pasta Carbonara125 kr
J
1 månad sedan
Bra mat alltid hos dom
- Mexicana175 kr
- Rulle special120 kr
- Fanta Orange 33 cl20 kr
Jimmy
2 månader sedan
Bästa maten och godaste pizzorna i hela Södertälje
- Kebabpizza125 kr
- Coca-Cola Original Taste 33 cl20 kr
Bo
3 månader sedan
härligt god mat bästa jag ätit
Bo
3 månader sedan
härlig restaurang
Sinan
6 månader sedan
perfecto
Lara
11 månader sedan
Super god pizza värd varenda krona Tack Milano
- Femmans Special200 kr
- Pizzasallad 20 cl15 kr
Magnus
11 månader sedan
good
Fanta
1 vecka sedan
Jag var mycket besviken eftersom pizzan var bränd. Jag har pratat med Restaurangen och dem såg att dem har ingenting att göra med det. Jag tycker att det här är inte okej.
Sahiris
6 månader sedan
Det var inte som bilden pizzor var äkliga
Hossein
7 månader sedan
De har gjort pizzan mycket mindre
Hossein
7 månader sedan
Pizzan var iskallt och väldigt lite än vad det brukar vara.
Nansi
7 månader sedan
Jag har beställt pasta carbonara och jag valt pasta inte spagetti men restaurangen har skickat spagetti istället pasta då måste ni lämna tillbaka pengarna.
Dragica
11 månader sedan
Fick inte min mat

