- Pizza
- Sallader
- Burgare
- Internationellt
Pizza Kebab House
Pizza Kebab House Recensioner
Helena
3 veckor sedan
Snabbt leverans. God mat
Philip
7 månader sedan
Bra kryddat på kebaben och frasiga pommes.
Mattias
5 månader sedan
God men kall! Satte en tid för upphämtning, men den hade varit färdig långt innan!!
Jonathan
1 månad sedan
beställde 3 olika pizzor. barnen som älskar pizza, valde margeritha och al funghi, men ingen av dem ville äta mer än en slice för att de inte tyckte om den. på min egen kebabpizza var köttet som brosk
Elias
10 månader sedan
Inga pizza sallad
Per
4 månader sedan
Knappt något kött på kebabpizzan
Dennis
5 månader sedan
Helt smaklös snålt med allt tråkigt
- Kebabrulle125 kr
Emma
1 vecka sedan
Tyvärr var detta inget hit. Vattniga konstigt hackad sallad. Knappt något kött. Såsen mådde vi båda illa av. Pommes var fuktiga.
Ludwig
1 vecka sedan
Hittade plast i min mat. Två bitar som ser ut att tillhöra den flärpen på plast burkar.
Dalio
4 månader sedan
Degen katastrofal råvarorna gamla smaklös pizza märks att amatörer har bakat utan omsorg och kärlek. Ingenting var bra stort minus värsta pizzan jag smakat fick kasta den
Magnus
7 månader sedan
Fick ingen hamburgerdressing denna gången heller än att det står i beskrivningen. Bad dessutom om extra. Fick en massa lök, lite sallat o en bit gurka o tomat.
Mohamad
7 månader sedan
Snålt
- Kebabtallrik130 kr
Har du frågor om innehåll (allergener, ursprung m.m.), produkter eller mer detaljerad information?

