- Efterrätter
- Burgare
- Kyckling
- Internationellt
Blacksmith Burger
Blacksmith Burger Recensioner
Karl
3 veckor sedan
amazing burgers, legit one of the best burgers I've ever tried
- Meltdown180 kr
Johanna
2 månader sedan
mmmmm, jättegoda hamburgare!!! kommer definitivt köpa igen 😀
Johan
2 månader sedan
10/10 bästa burgarna i stan!
Lars-Anders
2 månader sedan
alla burgarna jag smakat är en klass för sig själva, 5 stjärnor är snålt betyg för jag ger 10 stycken å fistbump👊
Lars-Anders
2 månader sedan
den var faktidkt godare än jag förväntade mig
Lars-Anders
2 månader sedan
tjohoooo, vilken burgare i världs klass, fem stjärnor är snålt, skulle hafr minst fem till
Johan
3 månader sedan
Godaste burgaren jag ätit typ någonsin tror jag, wow!
Betty
3 månader sedan
Fick fel tillbehör (vanliga pommes istället för sötpotatis) men väldigt gott oavsett, både pommes och burgare
Kristofer
5 månader sedan
Bästa burgaren jag ätit. Saftig och smakrik. Brödet är lagom mjukt och saftigt. Salladen är krispig och god. Såserna förgyller. Bilden motsvarar vad du faktiskt får. Du får vad du betalar för.
Seda
7 månader sedan
Very good
Eva
7 månader sedan
God rakt igenom. Bra glutenfritt bröd. Goda pommes
paula
8 månader sedan
Super god burgare.
Linda
4 veckor sedan
Bäst när alla lager kommer med i en tugga. Inte bra när ni slänger marmeladen i ett hörn och cream chees i ett annat. Känns också som ni inte skrapar stekplåten
Isabella
8 månader sedan
Mycket gott!
Mgtaba
8 månader sedan
Bästa hamburgaren i Malmö men dålig pommes tyvärr
Daniel
8 månader sedan
unika och fantastiska burgare gjorda med äkta kärlek
Kim
9 månader sedan
Den bästa burgaren jag någonsin ätit!
Herman
9 månader sedan
Det kallar jag en burgare! Jäklar vad bra! Ny stammis
Meric
9 månader sedan
Super delicious, great portion and fast delivery. I think I just found my favorite burger place.
Linda
9 månader sedan
The best burger intown
Linda
9 månader sedan
Amazing
Natahlee
10 månader sedan
Burgaren va topp! Osten 👌🏾.. black Smith dippen var dock inget speciellt tyvärr.. ketchup och majonnäs
Robin
5 månader sedan
burgaren var fantastisk detta gjorde dock att stripsen bleknade. stripsen var osaltade och smaklösa. kommer dock att köpa burgare fler gånger
Stefan
9 månader sedan
Otroligt god hamburgare, höll sig bra under leveransen. Bra bröd och mycket ingredienser. De snålar inte! Pommesen och lökringar var tråkiga och okryddade, Smaklösa. Dessvärre. Annars 5 stjärnor
Caio
3 månader sedan
FREEZING
Leo
5 månader sedan
Min matt är kall.
Tobias
8 månader sedan
Dom glömde mina pommes
Pontuz
3 veckor sedan
ö
- Bourbon125 kr
Klas
3 månader sedan
Fick inte det jag hade beställt.. Men jag åt det. Tråkig och smaklös burgare, ok pommes och dom där kycklingpopcornen får ni ta bort från menyn. Blir inget återbesök.
Emil
4 månader sedan
Helt ärligt.. jag beställde 3 burgare, 1 pommes & 2 dricka. Inga pommes kom, ingen dricka och det tog en evighet för maten.
Tillgängliga erbjudanden
Har du frågor om innehåll (allergener, ursprung m.m.), produkter eller mer detaljerad information?
