rider-banner-icon
    
  • Smörgåsar

Subway Farsta Centrum

Leverans
Betyg 3.7 av 5 stjärnor, 100+ omdömen

Har du frågor om innehåll (allergener, ursprung m.m.), produkter eller mer detaljerad information?

Farsta torg 13
Liam2025-11-07Bästa leverantören jag haft på länge. Ge honom en högre lön👍
Rickard2025-08-24Fick nog deras snyggaste smörgås någonsin. Finare än affischen
Emma2026-05-17Fick inte allt
Robert2026-06-23Fick fel bröd. Han i kassan va otrevlig ingen servicekänsla alls.
Marie2025-10-27Helt okej men kändes inte som att grönsakerna var nyskurna.
Ellen2026-05-25Fick inte de vi betalat extra för. Annars ok.
Ann-Kristin2025-07-30ljummen med torra brödkanter. har fått bättre tidigare.
Thea2026-06-14Fick inte det jag beställde
Julia2025-10-25Fanns inga kakor kvar och mackorna var kalla
Luna2025-10-15Torr
Emad2026-05-26Många Arga kunder står o väntar. Några har gått utan att få sin order eller fått tillbaka pengarna. Stackars personal som var stressad ensam. Det var jobb för 3 personal!
Martin2026-05-19fick en halv sub när jag bestälde en hel.
Camilla2026-04-08de läser inte vad man skriver , vi fick flera saker på vår ena som vi valt bort pga allergi.
Olivia2026-01-20Min macka är stenhård och kom inrullad i ett papper inte 2 som ni brukar.
Niklas2026-01-16glömde hälften av tillbehören.
Elise2026-01-09Fick fel bröd, och var jalapeños som jag hatar i vilket jag inte beställt. Var även sjukt mycket lök på så allt smakade lök och jalapeños.
Cornelia2025-12-22Salladen var fel, saknades flera ingredienser. Bara 1 kaka och de va fel. Betalde även extra för ingredienserna i salladen
Mia2025-11-24de lägger inte i det man beställer. saknat ost vid flera tillfällen.
Max2025-11-08Fick i princip två tomma bröd… Om det är slut på ingredienser är det väl bättre att avböja orden.
Beatrice2025-10-25Ni glömde osten, det är ju halva grejen! Minus också för att det inte heller gick att välja extra ost. Varm läsk. Extremt besviken
peter2025-09-10Värdelös leverans. 1,5 timmar. Ingen komp heller från foodora. Helt värdelöst
Caroline2025-08-25Inte gott
Carmen2025-08-23fattades saker i beställningen jag fick inte min dricka och mina chips
Felicia2025-08-18Fick inte allt i min beställning. Saknades både dricka och kaka.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday10:0020:30
Saturday10:0019:30
Sunday11:0019:30

Information om partnern

Företagsnamn: Subcom Sweden AB

Bolagsnummer: 559426-4623

Adress: Farsta torg 13

Telefonnummer: +46702674957

Email: jonna.vapola@subway.nu

Leveranstjänstleverantör

foodora-bud partner

Livsmedelsleverantör

foodora