rider-banner-icon
    
  • Vegetariskt
  • Mellanöstern
  • Vegetariskt

Babylon Kitchen Malmö

Leverans
Betyg 4.2 av 5 stjärnor, 500+ omdömen

Har du frågor om innehåll (allergener, ursprung m.m.), produkter eller mer detaljerad information?

Amiralsgatan 33B
Cassandra2026-06-22Missade en del av beställningen men kompenserade för det och gav extra mat som extra kompensation väldigt nöjda
Oliver2026-05-16Bästa shawarman i malmö, samt deras vegetariska rätter är riktigt bra också
Helen2026-04-21den bästa maten
Helen2026-04-05det godaste jag har ätit maschalla
Hadi2026-03-04Bästa dolma resturang i sverige
Hana2026-03-02Världens bästa mat och personal
Herman2026-02-27Kan vara den bästa kebabtallrik jag ätit. Bravo!
Jasmin2025-12-20Generös med mat. Så många goda smaker. Älskar att dolma är syrliga. Kebbeh var goda men lite för mycket potatissmak och mindre köttsmak. Ni har verkligen lyckats med denna koncept. Olagligt gott!
Lars2025-11-11Riktigt gott, hög kvalité på ingredienserna!
Reza2025-10-28Riltigt god shawarma
Anhur2025-10-09Bästa dolma
Houda2025-10-07mycket god mat
iman2025-10-02Jättegott och stora portioner
Hadi2025-09-28Super bra service och lägger verkligen kärlek på det dem gör!!
Soma2025-09-17Älskaaar
Hussein2025-08-28Shawarma nummer ett varje gång, och dolman är också fantastisk! 🌯🍃⭐⭐⭐⭐⭐
Mais2026-04-13Dolman får gärna vara mer syrlig
Anna2026-04-06Lite för smaklösa mamas dolma plus det står kött men den är nästan obefintlig.
Charlotte2025-08-09kvalitet, färska grönsaker
Jaqueline2025-08-08HERREGUD VAD GOTT MAMMAS DOLMA ÄR(!!!!!!!)
Zahra2025-07-21Sjukt god mat och så schyssta med mängden mat de lägger!
Noor2025-07-12Allt är perfekt.
Ali2025-07-09دولمه تخبل…. Väldigt gott dolma
Alexis2025-07-04Alltid god mat. Rekommenderar vinblads dolmarna.
Jasmin2025-06-29Otroligt gott. Massa smaker och generös mängd.
Berna2026-05-13gott men varför slutade ni skicka bröd? Priset har ju höjts men brödet saknas…
Katja2026-03-15Förpackningen på hummus är jätte liten, inte alls samma som på bilden.
Amal2026-02-09Dolma deluxe brukar komma med 3 olika sås och en bröd den kom bara med en + höjning av pris men den var lite torr idag och inte lika bra och saftig som varje gång tyvärr
J.H2026-01-25Biryanin är enkel men god. Dolmas för söta för min smak och Kebben smakar mest frityrolja och deg.
Sara2025-12-21Jag brukar ge högt betyg men denna gången var inte lika bra. Fick inte vad jag hade beställt.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:0023:59
Thursday,Saturday,Sunday00:0004:00
Friday00:0003:30

Information om partnern

Företagsnamn: Babylon Grill AB

Bolagsnummer: 556993-0315

Adress: Amiralsgatan 33B

Telefonnummer: +46769477400

Email: kontakt@babylonkitchen.se

Leveranstjänstleverantör

foodora-bud partner

Livsmedelsleverantör

foodora