- Kebab
Kebabbaren
Kebabbaren Ratings & Reviews
Kosrat
1 month ago
Beställer stor kebabtallrik men får liten storlek.
David
3 months ago
Har fått beställa om flera gånger vid samma tillfälle för att få rätt beställning. Har hänt tidigare, ska man göra special beställningar så gör inte det för det blir bara fel.
jessica
3 months ago
Minsta stora kebabtallriken jag sett, en halv tomatskiva och vad har hänt med deras sås som var så god? Helt smaklös och tunn, smakade som de spätt ut med vatten. Hade dessutom runnit ut i hela påsen.
Conny
5 months ago
Iskall mat och då vad leveransen mindre än 800 meter. Stor kebab med bröd plus extra kött för 40kr va några gram större än den lilla utan extra som beställdes. Ok smak men en riktigt scam helt klart.
Anton
8 months ago
Fick helt fel
Veronica
9 months ago
Saknades mat!
Available deals
Do you have any questions about contents (allergens, origin etc.), products or more detailed information?

