- Europeiskt
- Drycker
- Pasta
- Grekiskt
Grekiska Grill & Bar Linköping
Grekiska Grill & Bar Linköping Recensioner
Mats
1 månad sedan
Verkligen goda Souvlaki och Tzatziki!!
Emelie
2 månader sedan
Mycket gott och en bra portion!
Charlotte
10 månader sedan
Lite besviken på mousserande. Kunde varit lite vitlök i men + för den jättegoda tzatsikin, brödet o nötfärsspettét o den fräscha salladen. Och den snabba leveransen
- Barn Souvlaki125 kr
Emily
10 månader sedan
Beställde två rätter, önskade extra ris i den ena. Fick normal mängd. Den andra rätten hade lite ris. Mina panerade bläckfiskar var jättesaltad. Kunde ej äta dom, endas calamares.
- Scampi med Chiliaioli229 kr
lucas
5 månader sedan
Kallt
Tillgängliga erbjudanden
Har du frågor om innehåll (allergener, ursprung m.m.), produkter eller mer detaljerad information?

