rider-banner-icon
    
  • Asiatiskt
  • Sushi
  • Vegetariskt

Kamon Sushi & Wok

Leverans
Betyg 3.8 av 5 stjärnor, 82 omdömen

Har du frågor om innehåll (allergener, ursprung m.m.), produkter eller mer detaljerad information?

Mårbackagatan 5B
Kristian2026-06-12jättegod mat!
Andrija2026-02-13toppen
Patricia2025-12-24Perfekt
Rosemarie2025-09-02nöjd
Linnéa2026-04-08Lite ris i portionerna för sushi annars bra
Elaine2026-06-17Det var för mycket majonnäs på rullarna och portionerna var ganska små samt att sashimi verkade rörig och trodde ris skulle medfölja… men tack ändå!
Joakim2026-06-13Sushin var god men inga tillbehör så som ät pinnar serveter
Hanna2025-09-20Sushin var god men oerhört liten. Riset i sushin var så lite så blev inte ens mätt när 12 bitar brukar räcka och bli över i vanliga fall.
Vicktor2026-05-30glömde bestick, aka pinnar, wasabi... förstör hela grejen. sjukt tråkigt när man testar något nytt. kommer inte testa igen.
Anna2025-08-02Inga sushi pinnar
Lena2026-06-15Is it your idea to not give people chopsticks?
Lena2026-06-08I'm sorry, but what should I eat with? No chopsticks or napkins, just my hands?
Elene2026-06-06smaken var äcklig,miso smaka konstigt,jag bad lägga extra pinnar och servetter,men jag fick inte
Helene2025-10-02Beställde vegetarisk sushi som skulle innehålla 3 bitar lax, 2 avokado, 2 tofu och 3 rullar. Fick 5 avokado, 1 tofu och 6 rullar i den ena och 6 avokado, 1 tofu och 5 rullar. Smak alla rätter medioker
Karzan2026-04-17Snålaste sushi stället i Sverige. Beställde 16 bitar kändes som jag åt 8. Om det var billigt hade det vart fine men jävligt överpris oxå. Väldigt lite sjögrässallad. Bara snålt i överlag. Aldrig igen.
Sham2026-04-11Bitarna var alla extremt mini och dåligt kvalitie. Ge mig tillbaka mina pengar det var inte värt 400
Franco2026-02-18Hej rekommenderar inte man fick inte ens bestick eller Kina pinnar.maten smaka inte bra
Nicholas2026-02-04tasted like it's been sitting all day, rice was very dry, the fish tasted like carton.
salomon2026-01-15almost no salad, rice was dry, rolls and sushi tiny, some laughably small as if they ran out of rice. On top of that you dont get salmon rolls as described in the picture, its just normal salmon
Daria2025-11-18No sticks for sushi !
Nima2025-11-16Fick inte mina nudlar
Sofia2025-11-04Tempura rolls smaka gummi gick inte att äta
John2025-08-10The food was delivered to the wrong appartment.
Monday,Wednesday,Thursday10:5022:15
Tuesday11:0022:15
Friday10:5023:15
Saturday11:1523:15
Sunday11:2022:15

Information om partnern

Företagsnamn: Svenska Köket AB

Bolagsnummer: 556931-1946

Adress: Mårbackagatan 5B

Telefonnummer: +46735533770

Email: kamonsushi@hotmail.se

Leveranstjänstleverantör

foodora-bud partner

Livsmedelsleverantör

foodora