- Asiatiskt
- Sushi
- Vegetariskt
Kamon Sushi & Wok
Kamon Sushi & Wok Recensioner
Kristian
2 veckor sedan
jättegod mat!
Andrija
4 månader sedan
toppen
Patricia
6 månader sedan
Perfekt
- 3. Stor Sushi 12 Bitar155 kr
Rosemarie
9 månader sedan
nöjd
- 4. Super sushi 16 Bitar190 kr
- 11. Pad Thai med Grönsaker135 kr
- 26. Crisby Anka158 kr
- 27. Friterade Räkor145 kr
Linnéa
2 månader sedan
Lite ris i portionerna för sushi annars bra
Elaine
1 vecka sedan
Det var för mycket majonnäs på rullarna och portionerna var ganska små samt att sashimi verkade rörig och trodde ris skulle medfölja… men tack ändå!
- 10. Sashimi195 kr
Joakim
2 veckor sedan
Sushin var god men inga tillbehör så som ät pinnar serveter
Hanna
9 månader sedan
Sushin var god men oerhört liten. Riset i sushin var så lite så blev inte ens mätt när 12 bitar brukar räcka och bli över i vanliga fall.
- 3. Stor Sushi 12 Bitar155 kr
Vicktor
4 veckor sedan
glömde bestick, aka pinnar, wasabi... förstör hela grejen. sjukt tråkigt när man testar något nytt. kommer inte testa igen.
Anna
11 månader sedan
Inga sushi pinnar
Lena
1 vecka sedan
Is it your idea to not give people chopsticks?
- Coca-Cola Zero 33 cl25 kr
Lena
2 veckor sedan
I'm sorry, but what should I eat with? No chopsticks or napkins, just my hands?
Elene
3 veckor sedan
smaken var äcklig,miso smaka konstigt,jag bad lägga extra pinnar och servetter,men jag fick inte
Helene
8 månader sedan
Beställde vegetarisk sushi som skulle innehålla 3 bitar lax, 2 avokado, 2 tofu och 3 rullar. Fick 5 avokado, 1 tofu och 6 rullar i den ena och 6 avokado, 1 tofu och 5 rullar. Smak alla rätter medioker
- 6. Lax Sushi165 kr
- Räkchips29 kr
Karzan
2 månader sedan
Snålaste sushi stället i Sverige. Beställde 16 bitar kändes som jag åt 8. Om det var billigt hade det vart fine men jävligt överpris oxå. Väldigt lite sjögrässallad. Bara snålt i överlag. Aldrig igen.
Sham
2 månader sedan
Bitarna var alla extremt mini och dåligt kvalitie. Ge mig tillbaka mina pengar det var inte värt 400
Franco
4 månader sedan
Hej rekommenderar inte man fick inte ens bestick eller Kina pinnar.maten smaka inte bra
Nicholas
4 månader sedan
tasted like it's been sitting all day, rice was very dry, the fish tasted like carton.
salomon
5 månader sedan
almost no salad, rice was dry, rolls and sushi tiny, some laughably small as if they ran out of rice. On top of that you dont get salmon rolls as described in the picture, its just normal salmon
Daria
7 månader sedan
No sticks for sushi !
Nima
7 månader sedan
Fick inte mina nudlar
- 4. Super sushi 16 Bitar190 kr
Sofia
7 månader sedan
Tempura rolls smaka gummi gick inte att äta
John
10 månader sedan
The food was delivered to the wrong appartment.
Tillgängliga erbjudanden
Har du frågor om innehåll (allergener, ursprung m.m.), produkter eller mer detaljerad information?

