- Asian
- Sushi
- Vegetarian
Kamon Sushi & Wok
Kamon Sushi & Wok Ratings & Reviews
Kristian
2 weeks ago
jättegod mat!
Andrija
4 months ago
toppen
Patricia
6 months ago
Perfekt
- 3. Stor Sushi 12 Bitar155 kr
Rosemarie
9 months ago
nöjd
- 4. Super sushi 16 Bitar190 kr
- 11. Pad Thai med Grönsaker135 kr
- 26. Crisby Anka158 kr
- 27. Friterade Räkor145 kr
Linnéa
2 months ago
Lite ris i portionerna för sushi annars bra
Elaine
1 week ago
Det var för mycket majonnäs på rullarna och portionerna var ganska små samt att sashimi verkade rörig och trodde ris skulle medfölja… men tack ändå!
- 10. Sashimi195 kr
Joakim
2 weeks ago
Sushin var god men inga tillbehör så som ät pinnar serveter
Hanna
9 months ago
Sushin var god men oerhört liten. Riset i sushin var så lite så blev inte ens mätt när 12 bitar brukar räcka och bli över i vanliga fall.
- 3. Stor Sushi 12 Bitar155 kr
Vicktor
4 weeks ago
glömde bestick, aka pinnar, wasabi... förstör hela grejen. sjukt tråkigt när man testar något nytt. kommer inte testa igen.
Anna
11 months ago
Inga sushi pinnar
Lena
1 week ago
Is it your idea to not give people chopsticks?
- Coca-Cola Zero 33 cl25 kr
Lena
2 weeks ago
I'm sorry, but what should I eat with? No chopsticks or napkins, just my hands?
Elene
3 weeks ago
smaken var äcklig,miso smaka konstigt,jag bad lägga extra pinnar och servetter,men jag fick inte
Helene
8 months ago
Beställde vegetarisk sushi som skulle innehålla 3 bitar lax, 2 avokado, 2 tofu och 3 rullar. Fick 5 avokado, 1 tofu och 6 rullar i den ena och 6 avokado, 1 tofu och 5 rullar. Smak alla rätter medioker
- 6. Lax Sushi165 kr
- Räkchips29 kr
Karzan
2 months ago
Snålaste sushi stället i Sverige. Beställde 16 bitar kändes som jag åt 8. Om det var billigt hade det vart fine men jävligt överpris oxå. Väldigt lite sjögrässallad. Bara snålt i överlag. Aldrig igen.
Sham
2 months ago
Bitarna var alla extremt mini och dåligt kvalitie. Ge mig tillbaka mina pengar det var inte värt 400
Franco
4 months ago
Hej rekommenderar inte man fick inte ens bestick eller Kina pinnar.maten smaka inte bra
Nicholas
4 months ago
tasted like it's been sitting all day, rice was very dry, the fish tasted like carton.
salomon
5 months ago
almost no salad, rice was dry, rolls and sushi tiny, some laughably small as if they ran out of rice. On top of that you dont get salmon rolls as described in the picture, its just normal salmon
Daria
7 months ago
No sticks for sushi !
Nima
7 months ago
Fick inte mina nudlar
- 4. Super sushi 16 Bitar190 kr
Sofia
7 months ago
Tempura rolls smaka gummi gick inte att äta
John
10 months ago
The food was delivered to the wrong appartment.
Available deals
Do you have any questions about contents (allergens, origin etc.), products or more detailed information?
