- Burgers
- Beverages
- Turkish
- Middle Eastern
- Döner
Grillogården
Grillogården Ratings & Reviews
Amir
2 weeks ago
Tack
Jan
2 weeks ago
Beställde Kockens Special 240g. Gott & mättande!
- Kockens Special 240g290 kr
Nikita
5 months ago
Väldigt goda burgare hela familjen älskade maten
- HK's Classic159 kr
- HK's Hot159 kr
Huda
6 months ago
Trevlig och snäll! Tackar
Tim
5 months ago
jättegoda hamburgare:)
- Hk's Avocado cheese159 kr
- Tryffelmajonnäs25 kr
Edison
5 months ago
Man blir aldrig besviken. Alltid lika gott.
Asraa
6 months ago
det var snabbt 🥰
Inas
6 months ago
10/10 så nöjd
Alexander
7 months ago
Bästa cheeseburgaren!
Yassir
8 months ago
10/10
Yones
10 months ago
Snabb leverans
Edison
9 months ago
riktigt goda burgare. Blev supernöjd. bara kvalité.
Leyla
9 months ago
Så himla gott och smidig leverans!!
Asma
9 months ago
God och gör mindre på chilisås för det var jättevarmt och det brändes i munnen men fast jätte jätte jätte jättegod tack bästa grillkol för allt mat och foodora ❤❤️❤️
Dania
10 months ago
Väldigt god smak som vanligt, perfekt resturang för leverans eftersom både paketeringen och leveransen är helt felfri
Dania
11 months ago
Perfekt leverans och tillståndet på maten varje gång
Mariam
3 weeks ago
Andra gången de glömmer något. Först dipsås, nu barnens dricka som ska ingå
Yasmin
9 months ago
Mer salt på pommes
Martin
8 months ago
Dåligt för den gjorde mig för mätt/haha
Benin
4 days ago
missa våra drickor för 3 gången
Yusuf
3 weeks ago
Fick bara singel kött istället för min dubbla jag betalade för.
gabriel
3 weeks ago
Beställde en dubbelkött HK jallapenos cheese. Fick inte den extra köttbiten som jag betalade för. God hamburgare iallafall..
- HK's Jalapeños Cheese235 kr
Bayan
3 weeks ago
Jag beställde kullendressing men inte får den. jalapeno chees fries med kullendressing jag skriver inte ner att jag vill ha kullendressing med . Jag hoppas att ni får återbe hela beloppet för maten.
Yonis
1 month ago
Föraren hämta inte min mat men fortfarande markerade ordern som levererad
- HK's Classic159 kr
Aisha
3 months ago
Första gångerna man beställde mat hos er smaka det jätte bra, senaste gångerna smakar det illa och ofräscht. Ni har på det höjt priserna väldigt mycket man får väldigt lite för pengarna.
Fadumo
7 months ago
Jag beställde hk classic fick en helt annan burgare än vad jag köpte
Ahmad
7 months ago
Jag är diabetiker och fick fel dricka. Jag beställde en cola zero och för en fanta
Zehra
8 months ago
Maten är alltid god men maten var iskall idag, gick knappast att äta….
Ayub
8 months ago
Fick inte ens maten och pengarna dröjer så faaaan!!!!
Bilal
9 months ago
Beställer maten 15:21 men får den kl17
Available deals
Do you have any questions about contents (allergens, origin etc.), products or more detailed information?

