rider-banner-icon
     
  • Asian
  • Sushi
  • Vegetarian

Kamon Sushi & Wok

Delivery
Rating 3.8 out of 5 stars, 82 reviews

Do you have any questions about contents (allergens, origin etc.), products or more detailed information?

Mårbackagatan 5B
Kristian12/06/2026jättegod mat!
Andrija13/02/2026toppen
Patricia24/12/2025Perfekt
Rosemarie02/09/2025nöjd
Linnéa08/04/2026Lite ris i portionerna för sushi annars bra
Elaine17/06/2026Det var för mycket majonnäs på rullarna och portionerna var ganska små samt att sashimi verkade rörig och trodde ris skulle medfölja… men tack ändå!
Joakim13/06/2026Sushin var god men inga tillbehör så som ät pinnar serveter
Hanna20/09/2025Sushin var god men oerhört liten. Riset i sushin var så lite så blev inte ens mätt när 12 bitar brukar räcka och bli över i vanliga fall.
Vicktor30/05/2026glömde bestick, aka pinnar, wasabi... förstör hela grejen. sjukt tråkigt när man testar något nytt. kommer inte testa igen.
Anna02/08/2025Inga sushi pinnar
Lena15/06/2026Is it your idea to not give people chopsticks?
Lena08/06/2026I'm sorry, but what should I eat with? No chopsticks or napkins, just my hands?
Elene06/06/2026smaken var äcklig,miso smaka konstigt,jag bad lägga extra pinnar och servetter,men jag fick inte
Helene02/10/2025Beställde vegetarisk sushi som skulle innehålla 3 bitar lax, 2 avokado, 2 tofu och 3 rullar. Fick 5 avokado, 1 tofu och 6 rullar i den ena och 6 avokado, 1 tofu och 5 rullar. Smak alla rätter medioker
Karzan17/04/2026Snålaste sushi stället i Sverige. Beställde 16 bitar kändes som jag åt 8. Om det var billigt hade det vart fine men jävligt överpris oxå. Väldigt lite sjögrässallad. Bara snålt i överlag. Aldrig igen.
Sham11/04/2026Bitarna var alla extremt mini och dåligt kvalitie. Ge mig tillbaka mina pengar det var inte värt 400
Franco18/02/2026Hej rekommenderar inte man fick inte ens bestick eller Kina pinnar.maten smaka inte bra
Nicholas04/02/2026tasted like it's been sitting all day, rice was very dry, the fish tasted like carton.
salomon15/01/2026almost no salad, rice was dry, rolls and sushi tiny, some laughably small as if they ran out of rice. On top of that you dont get salmon rolls as described in the picture, its just normal salmon
Daria18/11/2025No sticks for sushi !
Nima16/11/2025Fick inte mina nudlar
Sofia04/11/2025Tempura rolls smaka gummi gick inte att äta
John10/08/2025The food was delivered to the wrong appartment.
Monday,Wednesday,Thursday10:5022:15
Tuesday11:0022:15
Friday10:5023:15
Saturday11:1523:15
Sunday11:2022:15

Partner information

Legal Name: Svenska Köket AB

Company Number: 556931-1946

Address: Mårbackagatan 5B

Telephone Number: +46735533770

Email: kamonsushi@hotmail.se

Delivery service provider

foodora rider partner

Food service provider

foodora