- Libanesiskt
- Mellanöstern
ISOT Kolgrill & Meze
ISOT Kolgrill & Meze Recensioner
Magnus
3 veckor sedan
Gott, fräscht och snabb leverans.
- Mix Grillspett250 kr
Åsa
11 månader sedan
Gott. Men snålt med bea.
Maja
4 månader sedan
Gott men väldigt liten portion, inte värt pengarna
Susanne
10 månader sedan
Käften var torr
Daniel
11 månader sedan
Maten knappt varm och beararnais sås saknas trots önskemål.
Roberto
11 månader sedan
Köttet va okej. Riset va kallt å torkat, knappt ätbart.
Rickard
5 månader sedan
Väldigt små portioner, grymt besviken.
Anna
8 månader sedan
Såserna var smaklösa, Pommesen soggiga och jag fick lök och fefferoni fast att jag beställde utan.
Unn
10 månader sedan
jättedyrt för väldigt lite mat
Harmonia
1 år sedan
Riktigt snålt med mat, brukar inte ge omdöme överhuvudtaget, men har aldrig varit med om så snålt, dom har ett rykte om att vara riktigt snåla men ville skapa mig en egen uppfattning, aldrig mer.
Tillgängliga erbjudanden
Har du frågor om innehåll (allergener, ursprung m.m.), produkter eller mer detaljerad information?

